c808ab40fa63114c7c2cd5a4fbb72063 مراکز فروش شلوار زنانه عمده

خانم ها معمولا در خرید وسواس خاصی دارند و یکی از دغدغه های همیشگی آنها انتخاب یک شلوار زیبا و مجلل در عین حال راحت است. برند ما به تولید شلوار عمده می پردازد و محصولات دلخواه شما را با بهترین کیفیت برایتان به ارمغان آورده است ،محصولات ما متقاضیان زیادی را در داخل و خارج از کشور دارا هستند و به همین سبب امروزه ما در حال صادرات شلوار ها به دیگر کشور ها هستیم.

مراکز فروش شلوار زنانه عمده

آشنایی با انواع شلوار زنانه

آشنایی با انواع شلوار زنانه

نکته ای که هنگام خرید باید درنظر بگیرید انتخاب شلوار مناسب با فصول سال است شلوارها انواع و اقسام مختلفی دارند و علاوه بر مدل، جنس های متفاوتی از جمله: چرم، نخ، سوییت، پلاستیک،پشم، مخمل، جین و… دارند.انواع شلوار زنانه به شرح زیر است:

شلوار برمودا : این نوع شلوار معمولا از شلوارک بلند تر است و از شلوار معمولی کوتاه تر و برای اولین بار در برمودا تولید شده است به همین سبب به این نام شهرت یافته است.

شلوار راسته: این نوع شلوار از مدل های ابتدایی شلوار است و میزان گشادی و تنگی شلوار در همه جای آن یکسان می باشد و طرحی ساده دارد.

شلوار سنبادی: نوعی شلوار است که جزو شلوار های گشاد محسوب می شود و در قسمت مچ با کش تنگ شده است و بیشتر جنبه ی اسپرت دارد.

شلوار گشاد : همانطور که از نامش مشخص است تمامی قسمت های این شلوار گشاد می باشد و بسیار راحت است و برای تولید آن از پارچه ی نرم و لطیف استفاده می شود.

شلوار دمپا : این نوع شلوار تا قسمت ران تنگ می باشد و از زانو به پایین گشاد می شود و علاوه بر تیپ های اسپرت برای تیپ های رسمی هم مناسب می باشد.

شلوار مام استایل : این شلوار نیز بین جوانان محبوبیت خاصی دارد و به تازگی مد روز شده است، جز شلوار های نسبتاً گشاد است و قسمت پایین آن را تا می زنند.

شلوار لوله تفنگی : این نوع شلوار جذب و تنگ است و دقیقا باید اندازه ی پای فرد باشد، این شلوار برای ورزشکاران و افرادی که پاهای خوش فرم و زیبایی دارند بسیار مناسب است.

لازم به ذکر است کیفیت تمامی اجناس یکسان است و ما در تولید شلوار ها از بهترین‌ مواد اولیه در خاورمیانه استفاده کرده ایم تا کیفیت را به رخ جهانیان بکشیم.

خرید عمده شلوار زنانه راحتی

خرید عمده شلوار زنانه راحتی

برند ما نمایندگی پخش خرید عمده شلوار را در سراسر ایران دادا می باشد و علاوه بر صادرات محصولات خود به دیگر کشور ها امکان خرید غیرحضوری و آنلاین را جهت رفاه شما عزیزان فراهم کرده است، اگر به دنبال یک شلوار با کیفیت و راحت با نازلترین قیمت هستید کافیست به فروشگاه های اینترنتی ما مراجعه‌ کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، محصول خریداری شده را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید، بهترین ها را از ما بخواهید چرا که شما لایق بهترین ها هستید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *