6fd35f6ef63231ddf19a7b16e2b9395a عرضه کننده تیشرت اسپرت تابستانی زنانه

تیشرت یکی از انواع پر طرفدار پوشاک در میان افراد اعم از سنین مختلف با جنسیت مختلف است. این لباس در دو نوع تابستانه و زمستانه تولید و روانه بازار پو‌شاک می شود. در این مقاله، موضوعاتی از قبیل تیشرت تابستانه زنانه، تیشرت اسپرت تابستانی و تیشرت اسپرت زنانه در کنار ویژگی ها و قیمت آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

عرضه کننده تیشرت اسپرت تابستانی زنانه

راهنمای خرید تیشرت زنانه

راهنمای خرید تیشرت زنانه تیشرت تابستانه زنانه معمولا از منسوجات گوناگونی تهیه می شود. برخی تیشرت های زنانه از نخ پنبه، برخی از پلاستیک و برخی دیگر ترکیبی از نخ و پلاستیک است. برای تشخیص تیشرت نخی از پلاستیکی کافی است قسمتی از تیشرت که معمولا کمر تیشرت است را در دست گرفته و آن را به طرف چپ یا راست بکشیم. چنانچه عریض تر شد و به قول معروف کِش آمد، به این معناست که جنس تیشرت از پلاستیک است. چرا که تیشرت های تمام نخ هرگز کش نمی آید و در مقایسه یا تیشرت های پلاستیکی جنس محکم تری دارد.

غالبا تیشرت های نخی برای فصول گرم از جمله تابستان و همچنین مناطق بسیار گرم و خشک مناسب تر بوده و التهاب پوستی و یا هر نوع حساسیت پوستی دیگر را به وجود نمی آورند. در مقابل، تیشرت های پلاستیکی برای هر نوع پوستی بالاخص پوست های حساس و مستعد آکنه و التهاب اصلا مناسب نیستند و تعریق زیادی را در هوای گرم به دنبال دارند.

لازم به ذکر است که تیشرت های زنانه بر دو نوع آستین بلند و آستین کوتاه می باشد و نوع آستین بلند آن از حیث سایز طولی نیز کمی بلند تر از نوع آستین کوتاه آن است.

قیمت انواع تیشرت اسپرت زنانه

قیمت انواع تیشرت اسپرت زنانه تیشرت های زنانه معمولا یا ساده است و در منزل و یا در زیر مانتو استفاده می شود و یا اسپرت است و در سالن های بدن سازی و امثال آن مورد استفاده بانوان قرار می گیرد.

تیشرت های موجود در بازار هم محصولات تولید داخل است و هم از نوع وارداتی است و از کشورهایی همچون بنگلادش، تایلند، چین و ترکیه وارد می شود.

تیشرت های بنگلادشی و تایلندی غالبا تمام نخ بوده و در قیاس با محصول سایر کشورها از قیمت بالاتری برخوردار است. ضمن اینکه تیشرت های تولید داخل نیز چنانچه از منسوجات پنبه ای تمام نخ تولید شده باشد قیمتی برابر با رقیب بنگلادشی و تایلندی خود دارد.

اما به طور کلی باید گفت قیمت تیشرت های نخی از قیمت تیشرت های تمام پلاستیکی یا تیشرت هایی که ترکیبی از نخ و پلاستیک است همواره بیشتر بوده و در سال جاری این قیمت از حداقل ۲۵۰۰۰ تومان تا حداکثر ۷۰ هزار تومان متغیر بوده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *