9d3394dac80707a2fbacef6eb900e4a1 کارخانه تولید تیشرت زنانه چاپی

تیشرت زنانه چاپی از جمله لباس های زیبا و خنکی می باشد که به تازگی طرفداران فراوانی پیدا کرده است این لباسها سبک، راحت و معمولا بدون دگمه و زیپ می باشند و از پرفروشترین لباس ها محسوب می شود در مرکز فروشگاهی ما انواع تیشرت زنانه تابستانی عمده در طرح و رنگ و اندازه مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شود و پخش تیشرت زنانه در فروشگاه ما ارزانتر از بازار می باشد. شومیز گلدار درجه یک مدل زیادی دارد که در ادامه به آن ها میپردازیم.

کارخانه تولید تیشرت زنانه چاپی

قابل شستشو بودن تیشرت زنانه

قابل شستشو بودن تیشرت زنانه یکی از موارد مهمی که در خرید تیشرت زنانه باید به آن توجه کرد جنس پارچه می باشد چندین پارچه برای دوخت لباس مناسب هستند که به انواع تخت باف و گردباف طبقه بندی می شوند پارچه های تخت باف به پارچه هایی می گویند که تار و پود آن در جهات مخالف بافته می شود و برای دوخت پیراهن و مانتو نخی مناسب می باشند اما پارچه های گرد باف از پود و به صورت دایره ای تهیه می شوند و برای دوخت بهترین تیشرت زنانه استفاده می شود.

چند نمونه از پارچه هایی که قابل شستشو هستند و همچنین مناسب برای دوخت تیشرت عبارتند از: • پنبه ای: از نخ پنبه از زمان های گذشته به عنوان مواد اولیه طبیعی برای بافت پارچه استفاده می شد به ویژه یک روی آن خنک بوده و برای دوخت تیشرت کاربرد دارد. • فانریپ پنبه: فانریپ زیرمجموعه پارچه گردباف می باشد و نسبت به پنبه حالت کشسانی دارد و در تولید تیشرت زنانه مورد استفاده می باشد. • پلی استر پنبه: پنبه که از الیاف طبیعی کتان به دست می آید دارای قیمت بالا و دوام کمی می باشد برای رفع این مشکل پلی استر به آن اضافه می شود و از آن تیشرت می دوزند. •

فلامنت: پارچه های گردباف که سبک و لخت می باشند را فلامنت می گویند و در دوخت لباس ورزشی بیشتر استفاده می شود. • اسپان: الیاف اسپان ترکیبی از الیاف پنبه، فلامنت و پروپلین می باشد و حالت پلاستیک و مصنوعی دارد و در چاپ سابلیمیشن کاربرد دارد. • جودون: از نوعی پارچه یک رو گرد باف می باشند که از همه نخ ها می توان استفاده کرد.

بیشتر در دوخت یقه دار از آن می توان استفاده کرد. • ابرو بادی: ابرو بادی از نمونه پارچه هایی جدید است از جنس نخ است و آبرفت دارند که با آن تیشرت و مانتوی خنک و سبک تابستانی می دوزند و حالت سایه روشن دارند. بافت آن نرم و نازک می باشد و به راحتی بعد از شستشو خشک می شوند.

مدل های متنوع تیشرت زنانه

تیشرت زنانه بنفش از لباس هایی است که در همه جهان تولید می شود و طرفداران زیادی دارد. اگر صادر کنندگان تیشرت زنانه می خواهند در این کار موفق باشند باید محصولاتی را انتخاب کنند که از پارچه های مرغوب تهیه شده است و علاوه بر این که خاصیت کشسانی خوبی دارد نرم و خنک هم باشد تا خریداران بیشتری را جذب کند و بازار صادرات رونق بیشتری پیدا کند.

معمولا پارچه های اسپان لاکرادار یا پارچه ویسکوز لاکرا یا نخ های پنبه ای و بامبو اگر چه قیمت آن کمی گران است اما به دلیل کیفیت و جنس بسیار خوب از مناسب ترین پارچه های برای تهیه این محصول صادراتی است تا لباس با داشتن کیفیت مناسب رضایت خریداران را جلب کند.

اما گاهی از پارچه های ریون که تقریبا ضخیم باشد هم برای دوخت تیشرت استفاده می شود. معمولا تیشرت هایی که با پارچه نخی مرغوب و باکیفیت تهیه شده است نیز طرفدارن زیادی دارد. پارچه این محصول مخصوص صادرات باید علاوه بر اینکه جنس خوب و نرم داشته باشد طرح و رنگ مناسب و به روز نیز داشته باشد تا با رنگ و طرح زیبای و مدرن مشتریان بیشتری را به سمت خود کشاند و بازار صادرات گرم و سودآور شود.

این محصول از دسته لباس هایی است که در مدل و طرح آن بی نهایت تنوع وجود داشته و انواع گسترده ای دارد. این محصول هم در نوع ساده و خانگی و راحتی و هم برای مجالس و پر زرق و برق است. بیشتر تیشرت ها ساده و برای استفاده در منزل است که هم سایز آزاد و گشاد داشته تا بانوان راحت باشند و هم جذب و چسبان است که این روزها طرفداران بسیار بیشتری دارد. تیشرت زنانه هم در نوع آستین بلند و هم نیم آستین و یا آستین کوتاه است و آستین ها هم یا به صورت ساده دوخته شده و یا طرح و مدل های بسیار مختلفی چون آستین خفاشی یا چاک دار و کلوش و غیره دارد.

این محصول قد کوتاه دارد و حتی گاهی تا بالای ناف است که بیشتر مخصوص مجالس و میهمانی می باشد و یا قد بلند دارد و از نوع چسبان و بلند آن هم می توان به عنوان زیر مانتوهای جلو باز استفاده کرد. رنگ تیشرت زنانه نیز طیف بی نهایت متنوعی دارد و در تمامی رنگ های روشن و تیره دوخته می شود و از این رو دست خریداران در انتخاب رنگ مورد نظر باز است و می تواند همه سلایق را راضی نگه دارد. برخی از تیشرت مدل های زیبا و شیک دارد

و در قسمت های یقه یا آستین و تنه آن مدل های زیادی به کار رفته است و می توان به عنوان لباشی شیک و مناسب در مجالس از آن استفاده کرد. یقه این محصول زنانه نیز بسیار مختلف بوده و از یقه گرد و یقه هفت گرفته تا یقه های مدل دار و یا بدون یقه و یق های خیلی باز یا بسیار بسته در بازار موجود است. انواع این محصول چون تیشرت بدون پرز یا محصول ابروبادی ارزان یا گران است و این با توجه به جنس و مدل لباس تعیین می شود و در بیشتر فروشگاه های در دسترس بوده و قابل خرید است.

راهنمای انتخاب بهترین تیشرت زنانه چاپی

راهنمای انتخاب بهترین تیشرت زنانه چاپی امروزه با تغییر نوع پوشش جوانان بیش تر آن ها به سمت خرید تیشرت مردانه جدید سوق پیدا می کنند . از طرفی با وجود سبک های زیادی که از این پوشش وارد بازار شده است ، دیگر انتخاب و تصمیم گیری سخت نیست.

ابتدا می خواهیمم به انواع تیشرت های مردانه بپردازیم که به شرح زیر است :

  • تیشرت یقه گرد
  • تیشرت یقه هفت
  • تیشرت یقه Y
  • تیشرت اورساز
  • تیشرت هودی
  • تیشرت فیت
  • آستین رگلان
  • آستین کپ

جالب است بدانید که لباس های نخی کم ترین حساسیت را برای پوست ایجاد می کنند و موجع به عرق سوز ، زخم پوست و دیگر حساسیت های پوستی نمی شوند . شما در هنگام خرید می توانید با دست کشیدن بر روی پارچه به کار رفته در تیشرت ، از جنس اصلی آن آگاه شوید.

برای شست و شوی پارچه نخ باید بدانید که اگر دمای آب بالا تر از سی درجه سانتی گراد باشد ، احتمال خرابی پارچه به شدت بالا می رود . پس سعی کنید لباس نخی را با آب سرد و یا با حداکثر دمای سی درجه سانتی گراد بشویید . هم چنین در شست و شوی آن از پودر های آنزیم دار استفاده نکنید. این نوع پودر دقیقا مانند وایتکس عمل میکنند و تار و پود پارچه و رنگ آن را نیز از بین می برد.

میزان ضخامت تیشرت زنانه

این محصول در انواع و اقسام سایز بندی ها و همچنین طیف گسترده ای از اندازه ها همراه می باشد به گونه ای که معمولا هر بانویی مصرف کننده به دنبال آن است تا محصولی را خریداری بکند که در زمان حضور در مجلس های مختلف اندام زیبا و درجه یک خود را به نمایش گذاشته و بدون واسطه بتوانند استایل خود را ارتقا و همچنین بهبود ببخشند. سایز بندی مدیوم تی شرت های زنانه مجلسی مناسب ترین سایز برای بانوان ریز اندام می باشد

که می خواهند در عین حال که بهترین پوشش را برای خود به دست می‌آورند زیباترین و شکیل ترین آن را انتخاب کنند و حدالامکان باید این نوع از افراد از پوشیدن سایزهای بزرگتر از اندام خود جدا خودداری بکنند چرا که اندام آنها را به شدت تخریب و نوع پوشش آنها را خدشه دار می کند. معمولا بسیاری هست بانوان جوان تا سایزهای ۲ ایکس لارژ می توانند این محصول را با ست کردن بی نظیری همراه با شلوار و یا کفش ها به تن بکنند

که برای این نوع از سایز بندی ها نیز توصیه می شود حتماً رنگ بندی های شادتر مورد استفاده قرار بگیرند تا مجالس با حضور این بانوان شیک پوش با این محصول متحول بشود. بانوان میانسال و آن دسته از زنانی که از سن ۴۰ تا ۵۰ سال میباشند تقریباً از اندام برخوردار می باشند که سایز های گوناگونی برای آنها نیاز میباشد که برای آنها نیز انواع سایز بندی های تیشرت زنانه در بازار وجود دارد که از سوی تولیدکنندگان به باکیفیت ترین حالت و مرغوب ترین شکل با دوخت برتر و اتصال قسمت های مختلف و شایسته ترین حالت یکدیگر تولید شده است.

قیمت خرید تیشرت زنانه چاپی

قیمت خرید تیشرت زنانه چاپی برای خرید انواع تیشرت زنانه نخی بهتر است قبل از خرید از قیمت آن آگاه بود. در این زمینه سایت های اینترنتی و از جمله سایت حاضر می تواند گزینه خوبی برای راهنمایی باشد. زیرا معمولا تصاویر انواع این محصول را به همراه قیمت هر کدام در سایت درج می کنند و کار خرید و فروش یا صادرات تیشرت رنگی عمده و دیگر انواع این محصول را برای متقاضیان و صادر کنندگان آسان تر می سازند. به طور کلی قیمت این محصول نخی صادراتی زنانه با توجه به عوامل مختلف تغییر می کند. مثلا کیفیت یا برند و جنس این لباس و طرح و مدل های آن می تواند تعیین کننده قیمت این محصول باشد.

همچنین روش و میزان خرید لباس هم می تواند کم یا زیاد کننده نرخ انواع این محصول باشد. مثلا اگر انواع زنانه نخی سایز بزرگ و سایز کوچک مستقیما از تولید کنندگان و یا از سایت های مجازی چون سایت حاضر خریداری شود و همچنین به صورت عمده تهیه شود می تواند تا حد زیادی کاهش دهنده نرخ این محصول صادراتی زنانه باشد. چرا که در این صورت واسطه ها و دلال هایی که موجب افزایش قیمت لباس می شوند حذف شده و قیمت آن ارزان تر می شود.

برای خرید و تهیه تیشرت و پوشاک زنانه می توانید با مراجعه به وب سایت های اینترنتی به آدرس بزرگ ترین مرکز های فروش آن دسترسی پیدا کنی. هم چنین می توانید این محصولات را به صورت اینترنتی از وب سایت های مربوطه سفارش داده و از قیمت این محصول مطلع شوید.

تولید این محصول در داخل کشور نه تنها موجع به رشد و پیشرفت چرخه ی اقتصادی شده است ، بلکه با ایجاد کار گاه ها و تولیدی ها ، به اشتغال زایی جوانان این مرز و بوم کمک های شایانی کرده است. امید است مردم شریف ایران با حمایت تولید داخلی و خرید محصولات میهن مان ایران ، به پیشرفت هر چه بیش تر کشورمان در صنایع تولید لباس و دیگر صنایع مختلف یاری کنند.

صادر کننده تیشرت زنانه

عرضه این لباس طرح دار با قیمت مناسب به همراه تخفیفات ویژه در سایت ما صورت می‌گیرد اگر قصد خرید دارید همین الان در سایت ما سر بزنید و انواع و اقسام این لباس موجود در سایت ما را به دقت نگاه کنید و سپس یک انتخاب عالی را تجربه کنید ، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه خدمت گزاران شما هستند در ارتباط باشید.

سفارش انواع این لباس به طور مستقیم و بدون واسطه از طریق این سایت و دیگر سایت معتبر داخلی امکان پذیر بوده و متقاضیان می توانند با حذف برخی از واسطه ها و متقلبین سفارشات خود را بدون اتلاف وقت ثبت کرده تا در اسرع وقت با کیفیتی بالا و قیمتی باورنکردنی به صورت پست تحویل بگیرند.

صادر کننده تیشرت بی واسطه سبب شد تا مورد استقبال فروشندگان و خریداران بسیاری در سراسر کشور واقع شود به طوری که بسیاری از خرده فروشان و فروشندگان فروشگاه های بزرگ برای خرید آن به ما مراجعه کرده و لباسهای خاص زنانه را در کیفیتی اعلا از ما با سودی ناچیز خریداری می کنند تا از تک فروشی که دارند سود بیشتری عایدشان شود.

خرید این لباس تابستانی به صورت حضوری در لباس فروشی های معتبر و مورد تایید مقدور بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز خرید و فروشگاه های معتبر در شهر یا استان خود این اجناس را با اطمینان کامل و قیمتی مناسب خریداری کنند.

شرکت پخش تیشرت زنانه چاپی

شرکت پخش تیشرت زنانه چاپی یکی از دلایل محبوبیت این محصول در میان خانم ها راحتی استفاده از آنها، قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ موجود در آنهاست. این امر موجب شده است تا خانم ها در مرکز فروش این محصول قادر به انتخاب نمونه مورد نظر از بین انبوه این محصول تولیدی باشند، به عنوان مثال هم نمونه های کوتاه و هم تنوع رنگ در این محصول مشاهده می شود که هر کدام در نوع خود از زیبایی منحصر به فرد و طرفداران خاصی برخوردار می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *