هودی زنانه

قیمت مناسب هودی زنانه زیپدار عمده بسیار ارزان تر از خرید تکی آن است. خودی یک سویشرت کلاه دار است که بسیار گرم و نرم می باشد. هودی زنانه زیپ دار عمده در فصل های سرد زمستان و پاییز طرفدار دارد زیرا این محصول به دلیل پرز ها و بافتی که دارد بدن را گرم می کند و از نفوذ سرما جلو گیری می کند. هودی در ضخامت متفاوتی تولید می شود. هودی ها در مدل های جلو بسته و زیپدار تولید شده اند.

قیمت مناسب هودی زنانه زیپدار عمده

طرح صادراتی هودی زنانه رنگی

طرح صادراتی هودی زنانه رنگی طرح صادراتی هوای زنانه رنگی بسیار متنوع و زیاد است. این کالا به علت طرح های زیبا و خوش پوشی که دارد مورد استقبال مردم داخل و خارج قرار گرفته است. طرح های زیپدار، جلو بسته، جلو جیب، بغل جیب، کلاه دار، یقه بلند، فانتزی، مردانه و زنانه تولید شده است. هودی زنانه کلاه دار یکی از محصولات بسیار پر فروش و خوش پوش است که بسیاری به علت گرم کردن این محصول را خریداری می کنند. این محصولات با کیفیت بالا و درجه یک تولید می شوند و در جنس ها و طرح های گوناگونی صادر می شوند مانند طرح های چاپی دختر، حیوان، گل ها، قلب، پروانه و غیره تولید می شوند.

این محصولات در رنگ بندی های لایت و تیره، رنگ های نود و جیغ به فروش می رسند. هودی های ورزشی و اسپرت کلاه دار یکی از طرح های است که صادر می شود و از فروش بسیار بالایی برخوردار است. هودی های جلو بسته و جلو باز به کشور های مختلفی از جمله ترکیه صادر می شود. هودی زنانه ازجمله لباس های است که در کلاه دارد و در جنس های مختلفی صادر می شود. هوای در فصل های زمستان صادرات خوبی دارد و سالانه حجم زیادی از این کالا تولید می شود و به کشور های متقاضی صادر می شوند.

راهنمای انتخاب هودی زنانه صادراتی

راهنمای انتخاب هودی زنانه صادراتی اگر قصد خرید لباس های زمستانه و پاییزه را دارید توصیه می شود که هودی را دست کم نگیرید. راهنمای انتخاب هوای زنانه صادراتی را در این قسمت بررسی می‌کنیم. در واقع هودی همان سویشرتی است که سالها استفاده می کردیم با این تفاوت که زیپ ندارد و کمی گشاد تر از سویشرت است. در خرید هودی به این نکته توجه کنید که تمایل به خرید هودی زیپ دار دارید یا جلو بسته، قبل از خرید هودی از سایز خودتان اطمینان حاصل کنید تا در خرید به مشکل بر نخورید.

در خرید هودی به است نکته توجه کنید که خوش پوش باشد و عرض شانه ها یا دور باسن زیاد تنگ و زیاد گشاد نباشد که در بدنتان آویزان شود. هودی باید کاملا جنسی نرم و لطیف داشته باشد، پارچه آن نباید حساسیت زا و زبر باشد که به پوست آسیب بزند. هودی زنانه باید از جنسی پنبه ای و نرم برخوردار باشد. توجه کنید که دوخت آن باز نشده باشد به طور کلی باید خوش دوخت و ریز دوخت باشد تا دوخت آن باز نشود یا وا نرود.

این محصول باید با سایز استاندارد تولید شده باشد که دور سینه و دور باسن تنگ و چسبان نباشد که احساس ناراحتی به وجود بیاورد. در خرید هودی زنانه حتما به سایز سینه و باسن محصول مذکور توجه کنید که مطابق با سایز شما باشد. گر تمایل به خرید هودی زیپ دار دارید، به محل زیپ با دقت نگاه کنید که پاره نباشد و زیپ کاملا روان باز و بسته شود. در خرید هودی به جنس آن توجه ویژه داشته باشید تا نخ کش، پرز پرز و سوراخ نباشد. هودی زنانه کلاه دار باید خوش دوخت و خوش پوش باشد.

بررسی کیفی هودی زنانه کلاهدار پولکی

بررسی کیفی هودی زنانه کلاهدار پولکی بررسی کیفی هودی زنانه کلاهدار پولکی می پردازیم. همانطور که از اسم این محصول پیداست این خونی ها پولکی هستند. این لباس جنس عالی و منحصر به فردی دارد. در سایز های مناسبی تولید شده است که مطابق با استانداردهای جدول سایز بندی هستند. این لباس مناسب پاییز و زمستان است البته به ضخامت محصول بستگی دارد.

کیفیت این کالا بسیار بالا است و در تولید آن از پولک های تزیینی مصنوعی استفاده شده است. هودی پولک دار ظاهری زیبا و خوشگل دارد که در آن بسیار خوش پوش و خوش دوخت است. این هودی ها با ست شلوار هم به فروش می رسند که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. هودی پولکی براق و زیبا است که ظاهری شبیه به پوست ماهی دارد که این طرح هودی را بسیار با ارزش و زیبا می کند.

هودی پولکی دارای جنسی کشی است که قابلیت کش سانی دارد و می تواند متناسب سایز افراد زیادی باشد. هودی زنانه آینه ای یا پولکی دارای رنگ های بسیار زیبا است. این محصول نخ کش و پرز پرز نمی شود. دور کلاه این کالا گرم بندی قرار دارد که می توان کلاه را تنگ و گشاد کرد. به جنس این محصول آیینه ای هم می گویند. خرید هودی زنانه پولکی بسیار مناسب بانوان خوش سلیقه و خوش پوش است. این طرح یک ، طرح هنری و شیک است که ظاهری بسیار فریبنده و دلربا دارد.

تولیدکنندگان هودی زنانه زیپدار عمده

تولیدکنندگان هودی زنانه زیپدار عمده تولید کنندگان هودی زنانه زیپدار عمده این کالا را با طرح های چاپی و طرح های سوزن دوری در کل کشور عرضه کرده است. این محصول به صورت عمده ارائه شده است که برای خریداران عمده بسیار مناسب است. خریداران عمده این کلا را در انواع مختلف و کیفیت عالی به صورت حجم های بالا خریداری می کنند، زیرا خرید عمده دارای هزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

صرف جویی در زمان یکی از ویژگی‌های خرید عمده است. علاوه بر اینکه در زمان و هزینه صرفه جویی می شود، می توان به صورت مستقیم با فروشنده در ارتباط بود. خرید هودی زنانه در طرح ها و رنگ های متنوع به صورت عمده و مستقیم صورت می‌گیرد و خریداران و مشتریان محترم می توانند این کلاها را از نزدیک رویت کنند و از خریدی که انجام می دهند راضی باشند. فروش عمده هم به نفع فروشنده است و هم به نفع خریدار عمده است.

خریداران می توانند جنس های متفاوتی از هودی را در حجم بالا تهیه کنند. هودی زنانه صادراتی دارای کیفیتی بی نظیر و قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است که موجب شده مورد استقبال افراد زیاد و خوش پوش قرار گیرد. قیمت هودی زنانه بستگی به حنس، کیفیت طرح چاپی، دوخت، مدل و رنگ های به کاربرده شده دارد. درکل هودی صادراتی دارای قیمتی بسیار ارزان و به صرفه است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *