b634b29cce0b439ef3994bc73e48eef8 مرکز پخش تیشرت زنانه ابرو بادی عمده

تیشرت زنانه ابر و بادی از جمله لباس های زیبا و خنکی می باشد که به تازگی طرفداران فراوانی پیدا کرده است این لباسها سبک، راحت و معمولا بدون دگمه و زیپ می باشند و از پرفروشترین لباس ها محسوب می شود در مرکز فروشگاهی ما انواع تیشرت زنانه ابرو بادی عمده در طرح و رنگ و اندازه مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شود و قیمت تیشرت در فروشگاه ما ارزانتر از بازار می باشد.

مرکز پخش تیشرت زنانه ابرو بادی عمده

جنس پارچه انواع تیشرت

جنس پارچه انواع تیشرت یکی از موارد مهمی که در خرید تیشرت زنانه باید به آن توجه کرد جنس پارچه می باشد چندین پارچه برای دوخت لباس مناسب هستند که به انواع تخت باف و گردباف طبقه بندی می شوند پارچه های تخت باف به پارچه هایی می گویند که تار و پود آن در جهات مخالف بافته می شود و برای دوخت پیراهن و مانتو مناسب می باشند اما پارچه های گرد باف از پود و به صورت دایره ای تهیه می شوند و برای دوخت تیشرت استفاده می شود.

چند نمونه از پارچه های مناسب برای دوخت تیشرت عبارتند از:

• تیشرت پنبه ای: از نخ پنبه از زمان های گذشته به عنوان مواد اولیه طبیعی برای بافت پارچه استفاده می شد به ویژه یک روی آن خنک بوده و برای دوخت تیشرت کاربرد دارد.

• تیشرت فانریپ پنبه: فانریپ زیرمجموعه پارچه گردباف می باشد و نسبت به پنبه حالت کشسانی دارد و در تولید تیشرت زنانه مورد استفاده می باشد.

• تیشرت پلی استر پنبه: پنبه که از الیاف طبیعی کتان به دست می آید دارای قیمت بالا و دوام کمی می باشد برای رفع این مشکل پلی استر به آن اضافه می شود و از آن تیشرت می دوزند.

• تیشرت فلامنت: پارچه های گردباف که سبک و لخت می باشند را فلامنت می گویند و در دوخت لباس ورزشی بیشتر استفاده می شود.

• تیشرت اسپان: الیاف اسپان ترکیبی از الیاف پنبه، فلامنت و پروپلین می باشد و حالت پلاستیک و مصنوعی دارد و در چاپ سابلیمیشن کاربرد دارد.

• تیشرت جودون: از نوعی پارچه یک رو گرد باف می باشند که از همه نخ ها می توان استفاده کرد. بیشتر در دوخت تیشرت یقه دار از آن می توان استفاده کرد.

• تیشرت ابرو بادی: ابرو بادی از نمونه پارچه هایی جدید است از جنس نخ است و آبرفت دارند که با آن تیشرت و مانتوی خنک و سبک تابستانی می دوزند و حالت سایه روشن دارند. بافت آن نرم و نازک می باشد و به راحتی بعد از شستشو خشک می شوند.

نحوه دوخت انواع تیشرت زنانه

نحوه دوخت انواع تیشرت زنانه برای دوخت تیشرت زنانه ابتدا وسایل مورد نیاز که شامل پارچه قیچی، نخ، الگو و دگمه و… می باشد را تهیه می کنند سپس مرحله بریدن پارچه می باشد گاهی با دستگاه و گاهی نیروی برشکار انجام می دهد. در مرحله بعد، وسط کار پارچه برش خورده را سامان دهی می کند و چرخکار باید تکه ها را به هم بدوزد بعد از اینکه دوخت و دوز اولیه انجام شد و لبه ها به هم دوخته شد در وهله بعدی دوباره وسط کار باید بررسی و سامان دهی انجام دهد چرا که یکی از مراحل مهم همین مرحله می باشد.

سپس بار دیگر دوخت ادامه می یابد و دوخت پایانی انجام می گیرد بعد از این مرحله وسط کار بار دیگر چک می کند که ایرادی روی دوخت دیده نشود در این بخش دوخت تیشرت به اتمام رسیده است و وارد مرحله بعد که اتوکاری و صاف کردن چروک های تیشرت است می شود و بعد از اتوکاری ، نوبت به چسباندن مارک یا بروشور می باشد که به نوعی هویت لباس محسوب می شود و در مرحله آخر لباس آماده عرضه به بازار می باشد.

بررسی کیفی تیشرت زنانه طرح دار

بررسی کیفی تیشرت زنانه طرح دار تیشرت زنانه طرح دار از سری تیشرت های مورد علاقه خانمها می باشد بسیاری از ما هنگام خرید تیشرت، تنها به ظاهر تیشرت توجه می کنیم اما ممکن است بعد از خرید آن پشیمان شویم . در اینجا نکاتی را یادآور می شویم که در زمان خرید تیشرت حتما آن را به خاطر داشته باشید:

• کیفیت تیشرت: برای انتخاب تیشرت مناسب ابتدا به جنس آن دقت کنید و جنسی انتخاب کنید که از نخ باشد و دوام بالایی داشته باشد و در عین حال اجازه دهد پوست شما نفس بکشد .

• سایز تیشرت: در زمان خرید حتما به سایز آن نگاه ویژه داشته باشید و تیشرتی انتخاب کنید که اندازه شما باشد و به اصطلاح فیت تن شما باشد و بهترین راه حل پوشیدن آن است. اما ممکن است شما خرید اینترنتی داشته باشید برای آن هم راه حلی اندیشیده شده است و آن این است طبق جدولهای سایز بندی، می توانید با در نظر گرفتن فاکتورهای مربوطه، سایز لباس خود را انتخاب کنید.

• بررسی دوخت و دوز تیشرت ها: در موقع خرید به درز ها و قسمت یقه، استین و لبه پایین لباس توجه کنید در خرید اینترنتی هم عکس را زوم کنید و کیفیت دوخت را بررسی کنید.

• انتخاب تیشرت ساده یا طرح دار: در سالیان قبل تنها تیشرت های ساده و تک رنگ در بازار موجود بودند اما مدتی است که تیشرت زنانه رنگی و نوع طرح دار آن نیز طرفدار زیادی پیدا کرده است و برخی دوست دارند روی لباسشان طرح یا نوشته داشته باشد که بسته به سلیقه افراد است و جنس های خوب همیشه چاپ های تمیز و زیباتری دارند. اگر چاپ نوشته یا عکس روی تیشرت ترک بخورد یا با کشیدن ناخن تکه ای کنده شود تیشرت انتخابی شما بی کیفیت می باشد.

قیمت تیشرت زنانه ابرو بادی عمده

قیمت تیشرت زنانه ابرو بادی عمده در فروشگاه ما تیشرت زنانه ابرو بادی عمده با کیفیت عالی و قیمت مناسب و در حجم انبوه عرضه می شود و شما می توانید برای تهیه آن به مرکز فروش و نمایندگی ما مراجعه کنید همچنین برای افرادی که به علت مشغله کاری یا کمبود وقت یا دوری راه امکان خرید حضوری ندارند، پایگاه اینترنتی ترتیب دادیم تا پس از انتخاب محصول مورد نظر ، به صورت آنلاین آن را سفارش دهند تا همکاران ما در اسرع وقت به دست آنها برسانند.

مرکز فروشگاهی ما به علت اینکه تیشرت زنانه ابرو بادی را مستقیم از تولیدی تحویل می گیرد و واسطه ها را حذف می کند این محصول با کیفیت را با قیمت منصفانه به هموطنان ارائه می کند. علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات تیشرت زنانه به کشورهای همسایه نیز انجام می گیرد و در بازارهای جهانی نیز مشتریان فراوانی دارد و ارز آوری خوبی شامل کشور ما می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *