عکس آپلود نشد.

لباس های دخترانه معمولا با مدل ها و طرح های زیبا و فانتزی طراحی می شوند تا مورد توجه این عزیزان قرار بگیرند و رضایت آن ها را جلب کنند، یکی از زیباترین لباس های دخترانه پیراهن های پرنسسی نام دارند، واحد های پخش و فروش بدون واسطه و مستقیم لباس دخترانه پرنسسی بچه گانه این محصولات را در حجم خیلی زیادی از کارخانه های تولیدی خریداری می کنند، سپس در کشور توزیع می نمایند و به فروش می رسانند.

عکس آپلود نشد.

انواع رنگبندی لباس دخترانه

شاید برای شما عزیزان که یک دختر دوست داشتنی در خانه خود دارید این سوال مطرح شود که لباس دخترانه چه مدل لباسی است و برای چه اماکنی مناسب می باشد؟ برای اینکه بیشتر بتوانید با این لباس های بسیار زیبا و دوست داشنی آشنا شوید ما از شما دعوت به عمل می آوریم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید و توضیحاتی که در ادامه بیان می شوند را مطالعه کنید:

لباس پرنسسی دخترانه در اصل یک مدل پیراهن شیک، لوکس، جذاب و زیبا است که شما را به یاد لباس های زیبای شاهزادگان می اندازد، این لباس ها از یک پیراهن پف دار و شیفون دار، کمری باریک و چسبان و آستین های پفی با اندازه بلند یا کوتاه تشکیل شده اند، در قسمت کمری این لباس ها معمولا بند ها و یا پاپیونی نصب می شود که زیبایی آن ها را دو چندان می کند و البته معمولا دامن این پیراهن ها از جنس تور و به صورت چند طبقه ای است.

چنین پیراهن هایی برای پوشیدن در داخل مجالس شادی و پایکوبی همجون مجلس عروسی، عقد و جشن تولد مناسب هستند و موجب می شوند که دختر بچه های زیبا بیش از پیش خواستنی به نظر برسند و توجه هر کسی را به خودشان جلب کنند، رنگ هایی که معمولا برای این لباس ها انتخاب می شوند نیز همگی شاد و روشن هستند، به عنوان مثال به چند رنگ زیر توجه کنید:

  1. پیراهن پرنسسی دخترانه سفید رنگ: این پیراهن های سفید که معمولا دامنه بلندی دارند، برای استفاده در مجالس عروسی به ویژه برای ساقدوش های عروس مناسب هستند و با تور سر و تاج همراه می شوند.
  2. پیراهن پرنسسی سرخ آبی و صورتی: از این پیراهن های زیبا و جذاب که دختران عاشق رنگ بندی آن ها هستند در جشن تولد این عزیزان استفاده می شود، چون رنگ صورتی مخصوص دختران است.
  3. پیراهن پرنسسی آبی رنگ: رنگ آبی این پیراهن ها نیز بسیار زیبا است و آن را می توان در هر مجلسی به راحتی مورد استفاده قرار داد.

نحوه شستشوی لباس دخترانه

اگر برای دختران عزیز خود لباس های پرنسسی مجلسی را تهیه کردید، باید حتما به آن ها تاکید کنید که در زمان پوشیدن لباس هایشان مراقب آن ها باشند تا هیچ لکه و کثیفی بر روی آن ها ایجاد نشود، چرا که شستشوی این پیراهن ها کار سختی است و شما باید با نهایت دقت این کار را انجام دهید، چون ساختار توری آن ها خیلی حساس و آسیب پذیر است، حال ما در این قسمت توضیحاتی در خصوص شستشوی این لباس ها به شما ارائه می دهیم:

  • برای شستن این پیراهن های دوست داشتنی ابتدا باید یک لگن بزرگ را از آب پر کنید، البته این آب نباید خیلی داغ باشد و بهتر است ولرم باشدف سپس مقداری پودر لباس شویی را در آن حل کنید تا کاملا کف کند و بعد پیراهن مورد نظر را در آب غوطه ور سازی و کاملا خیس کنید، دامنه و قسمت های توری را اصلا نمالید و سایر بخش ها را نیز با ملایمت مالیده و تمیز کنید.
  • اگر رنگ لباس مورد نظر کاملا سفید باشد می توایند از مقداری مایع سفید کننده استفاده کرده و آن را در داخل آب خودتان حل کنید، تا لکه های احتمالی لباس را پاک کند.
  • یادتان باشد که این پیراهن ها را به هیج وجه در داخل ماشین های لباسشویی قرار ندهید چون این ماشین ها موجب می شوند به این لباس ها آسیب برسد، چرا که جنس آن ها با لباس دخترانه خانگی نخی خیلی فرق دارد و باید با نهایت نرمی و دقت شسته شوند.

عکس آپلود نشد.

روش تولید لباس دخترانه

برای تولید کردن انواع و اقسام لباس مجلسی دخترانه که شامل پیراهن های کوتاه یا بلند می شوند، ابتدا باید مانند لباس های دیگر الگو هایی بر اساس سایز های استاندارد خیاطی و از روی مدل های مورد نظر کشیده شود، سپس این الگو های آماده را بر روی پارچه های خود قرار داده و می برند تا قالب اصلی لباس حاصل شود.

در مرحله بعدی دو لایه لباس را با دقت بر روی هم قرار داده و دور تا دور آن ها را با استفاده از چرخ خیاطی می دوزند و بعد از پایان دوخت و دوز اولیه لبه آن ها را سردوز می زنند تا نخ های آن ها بیرون نیایند، بعد تور ها را به اندازه لازم برش می دهند و بر روی دامنه یا سر آستین لباس قرار داده و با نخ نازک و سوزن مناسب می دوزند تا به این تورها آسیبی وارد نشود و پاره نگردند.

در نهایت اگر لباس به پولک دوزی کردن، مروارید دوزی و گلدوزی نیاز داشته باشد این کار ها را با دقت و ظرافت انجام می دهند و بندها و پاپیون دامن لباس و دنباله توری آن را نیز به بدنه اش وصل می کنند، حال لباس دخترانه زیبا آماده عرضه به بازار های مصرف سطح کشور می شود.

عکس آپلود نشد.

سفارش لباس دخترانه

واحد های خرید لباس زمستانی دخترانه و پیراهن های پرنسسی زیبا، انواع این لباس ها را در رنگ بندی های مختلفی از کارگاه های تولیدی خریداری می کنند و سپس آن ها را به صورت عمده در بازار های مصرف عرضه می نمایند و با نرخ بسیار مقرون به صرفه تر از سایر فروشگاه های موجود به مصرف کننده ها عرضه می کنند و با این کار موجب جلب رضایت آن ها می شوند.

برای ثبت کردن سفارش و خرید این لباس های زیبا چند راه حل مختلف وجود دارد، هر یک از شما عزیزان می توانید با توجه به امکاناتی که در اختیار دارید از روش حضوری یا غیر حضوری استفاده نمایید، روش غیر حضوری در بستر فضای مجازی صورت می گیرد و در نتیجه از سرعت و سهولت خیلی بیشتری برخوردار است و ما هم توصیه می کنیم از این روش استفاده کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *