15ad373d942dd2672dbc28bbf399706d سفارش عمده بلوز حریر گلدار

بلوز حریر از لباس های منتخب در بین خانم ها و دختران جوان می باشد که با جنس مرغوب خود و همچنین زیبایی فوق العاده توانسته از محبوب ترین نمونه ها قرار گیرد از همین رو افراد زیادی به تولید این محصول در طرح و مدل با رنگبندی مختلف پرداخته اند و بازار فروش عرضه می دهند که برای سفارش عمده یا جزئی می توانید با شماره ای که در ادامه صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید.

سفارش عمده بلوز حریر گلدار

درباره پارچه حریر بیشتر بدانید

درباره پارچه حریر بیشتر بدانید همانطور که می دانید در عصری که امروزه زندگی می کنیم توجه به تیپ و استایل از سوی تمام افراد به ویژه خانم ها و دختران جوان افزایش یافته است و همانطور که پوشاک جزء نیازهای اساسی افراد در طول زندگی است هر روزه انواع مدل های بلوز و شلوار توسط تولیدکنندگان، تولید و وارد بازار می گردد که بلوز حریر یکی از نمونه های پرفروش در بین خانم ها قرار دارد زیرا دارای کیفیت عالی و زیبایی منحصر به فرد است که در ادامه این مبحث با انواع مدل های آن و ویژگی های این محصول زیبا آشنا میگردیم.

انواع بلوز حریر:

بلوز حریر مجلسی: این نمونه از محصول دارای طراحی زیبا با استفاده از نگین، منجوق کاری و… است که سبب مجلسی شدن آن گردیده است و مورد پسند خانم های شیک پسند قرار گرفته است.

بلوز حریر گلدار: این نمونه از محصول همانطور که از نامش مشخص است دارای طرح گل با رنگبندی متنوع می باشد که هر سلیقه ای را پوشش می دهد و همچنین از سایز بندی متعدد برخوردار است که برای تمام سنین مناسب است.

ویزگی پارچه حریر:

دارای جنس نازک و ساده می باشد که از وزن سبک برخوردار است.

از قاببیت شست و شو راحت و آسان برخوردار می باشد.

پس از شست و شو دچار تغییر رنگ یا سایز نمی گردد.

فروشنده بهترین بلوز حریر مجلسی

فروشنده بهترین بلوز حریر مجلسی با توجه به زیبایی منحصر به فرد بلوز حریر و کیفیت عالی در جنس، خرید این محصول از سوی افراد به ویژه دختران زیبا پسند در حال افزایش است که سبب شده تا طراحان و تولیدکنندگان لباس به تولید روزافزون این محصول بپردازند و محصول را در تنوع طرح و رنگ به بازار عرضه دهند.

مجموعه اینترنتی ما یکی از فروشندگان بهترین و باکیفیت ترین بلوز حریر مجلسی در سطح شهرهای کشور می باشد که به صورت کاملا تضمینی از نظر کیفیت و زیبایی می توانید انواع طرح های بلوز را در ادامه صفحه مشاهده نمایید و در صورت پسند نمودن با شماره ای که در ادامه همین صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *