هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است و معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدلهای هودی شامل پشم است، امروزه هودی دخترانه در فصل زمستان با توجه به ضخیم و ارزان بودن این البسه نسبت به سایر پوشاک زمستانی و طرح های جدید آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنسهای متفاوتی تولید و عرضه می‌شود، هودی به صورت جلو بسته، زیپ‌دار یا دکمه‌دار در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که آن را از گروه لباسهای پاییزه دیگر جدا می‌کند و این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد که معمولا افرادی که به لباس اسپرت و ورزشی علاقه دارند یا سبک خاصی از استایل، مانند استایل رپ را دنبال می‌کنند، به هودی توجه ویژه‌ای دارند.

بهتر است بدانید هنگام خرید هودی مد نظرتان باید به جنس آن توجه زیادی داشته باشید و معمولا این نوع لباسها در جنسهای پنبه ای، کتان، نخی، پلی استر و غیره تولید می شوند که انتخاب هر یک از این جنسها به میزان بودجه و سلیقه خود بستگی دارد پس می توان راحت در بازار متنوع از قیمت و جنس، هودی دخترانه ضخیم ارزان را یافت.

در ادامه بیشتر درباره هودی دخترانه صحبت خواهیم کرد پس تا آخر با ما همراه باشید.

IMG 1120 هودی دخترانه ضخیم ارزان جدید

 

خرید هودی دخترانه

امروزه دختران جوان بیشتر به سمت خرید هودی رفته اند چون علاوه بر راحتی و زیبایی آن، می توان آن را بسیار راحت با سایر لباس ها ست کرد و ترکیب زیبایی را درست کرد و همچنین می توانید هودی خود را در فصل سرما از زیر پالتو های خود به تن کنید و این ترکیب یکی از بی نظیرترین استایل های زمستانی می باشد که بسیار ترند شده است.

اخیرا پافرها در زمستان در میان جوانان به محبوبیت رسیده است اگر دوست دارید هودی خود را با پافر ست کنید، بهتر است از هودی رنگ روشن و پافر رنگ تیره انتخاب کنید، این تضاد رنگی زیبایی خاصی را به همراه دارد.

بهتر است که بدانید که در زمان ست کردن هودی با لباسهای مختلف باید سلیقه به خرج دهید و از ترکیب لباسهای متنوع هراس نداشته باشید.

IMG 0147 هودی دخترانه ضخیم ارزان جدید

هودی دخترانه تبریز

شما هم اگر سری به شهر تبریز زده باشید حتما شاهد پاساژها و مراکز خرید زیادی خواهید بود، در این شهر به علت هوای سرد، همیشه کیفیت لباس های زمستانی بسیار بالا بوده است و تنوع زیادی از برندهای خارجی و داخلی در مغازه ها دیده می شود که تمام خریداران لباس زمستانی را راضی نگه داشته است.

هودی دخترانه در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد به خصوص در این شهر سرد نیز دختران جوان زیادی طرفدار این پوشاک گرم و زیبای زمستانی هستند پس دور از انتظار نخواهد بود اگر کیفیت بالایی از این لباس را در مغازه ها ببینیم که همیشه خریداران خود را راضی نگه داشته اند.

IMG 0182 هودی دخترانه ضخیم ارزان جدید

هودی دخترانه جدید

امروزه تنوع در بازار هودی مانند سایر لباسها بسیار زیاد شده است، هودی شامل چندین مدل است:

_هودی­‌ زیپدار یکی از انواع مدلهای شیک و خاص هودی هستند که می­‌توان آن­‌ها را به راحتی به تن کرد، این مدل هودی نوعی سویی شرت کلاه‌­دار بوده که وسط آن زیپ دارد.

_محبوب­‌ترین مدل هودی، نوع یکسره و بدون زیپ آن است که نسبت به سایر مدل­‌ها بیشتر مورد پسند واقع شده است، این مدل کاملا به صورت جلو­بسته بوده و باید آن را مانند تی­شرت از قسمت سر به تن کنید و هودی بندهایی در قسمت کلاه دارد که با استفاده از آن می­‌توان گشادی و تنگی کلاه را تنظیم کرد و هیچ زیپی روی آن وجود ندارد اگر می­‌خواهید یک استایل کژوال اصیل داشته باشید، باید از هودی مدل جلو­بسته و بدون زیپ در استایل خود استفاده کنید.

_هودی با زیپ نیمه چندان رایج نیست اما با توجه به سلیقه­‌های مختلف گزینه بسیار خوبی برای داشتن استایلی ساده به شمار می­‌رود این لباس دارای زیپی است که از قسمت کلاه شروع شده و تا بالای شکم و پایین سینه امتداد پیدا می‌کند به این ترتیب می­‌توانید به راحتی آن را باز کرده و لباس را از قسمت سر خارج کنید و یا زیپ را ببندید تا گرم بمانید، وجه تفاوت این هودی با هودی جلوبسته در زیپ آن است و استفاده از آن می‌­تواند برای بعضی از افراد راحت­‌تر باشد.

_هودی بلند ­ به شکل اورسایز و بسیار سبک بوده و می­‌توان از آن به عنوان یک آیتم اصلی برای لباس بیرون استفاده کرد، هودی بلند بسیار راحت است و به همین جهت طرفداران خاص خود را دارد، یکی از ویژگی­های منحصر به فرد این مدل هودی، ست کردن آن با انواع شلوارها و لگ­ها است، به طور کلی این مدل هودی انتخاب­های شما را محدود نمی­‌سازد و می­‌توانید از روش‌­های خاص برای ست کردن آن پیروی نکنید.

_هودی کوتاه یکی از پرطرفدارترین مدل­ها در بین جوانان و نوجوانان علی‌­الخصوص دختران به حساب می­‌آید این هودی برای کسانی که به دنبال تیپ اسپرت و جذاب هستند، مناسب است، این مدل را می‌­توان به راحتی با دامن اسپرت ست کرد و یا آن را با شلوارهای فاق بلند اسلش یا جین در طرح‌های متنوع پوشید.

_هودی بدون آستین دارای پارچه­‌ای بسیار سبک و خنک از جنس پارچه­‌های کشی ترکیبی و یا پنبه هستند که به دلیل سبک و راحت بودن، معمولا برای فعالیت‌­های ورزشی و در باشگاه­‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و جذابیتی فوق‌­العاده به اندام افراد می‌­دهند.

IMG 0152 هودی دخترانه ضخیم ارزان جدید

هودی دخترانه ضد آب

وقتی که فصل پاییز تقویم از راه می‌رسد، ذهن ما ناخودآگاه به سمت لباس‌های متفاوت و منحصر به فردی می‌رود که با پارچه ضد آب و رنگهای گرم، گردش‌های پاییزی را برای ما حسابی دل‌پذیر می‌کنند.

هودی دخترانه ضد آب پاییزی از دوست داشتنی‌ترین نوع لباس‌ها در کمد لباسهایمان به شمار می‌روند، نمی‌شود این مدل لباسها را با کلاه‌های بزرگ و آستین‌های بلندشان دوست نداشت البته بسیاری از این لباسهای پاییزی با پارچه های ضد آب برای بارشهای گاه و بی‌گاه فصل زمستان نیز مناسب هستند.

پارچه‌هایی که به اصطلاح به آن‌ها ضد آب می‌گویند در واقع پارچه‌هایی هستند که به صورت ذاتی برابر خیس شدن و نفوذ آب مقاومت دارند در فرآیند ساخت این دسته از پارچه‌ها معمولا به صورت طبیعی یا مصنوعی از مواد ضد آب مانند لاستیک، پلی وینیل کلراید، پلی اورتان و غیره استفاده می‌شود.

چنین پارچه‌هایی معمولا در برابر نفوذ آب مقاوم هستند ولی با این حال اجازه عبور بخار آب را می‌دهند و با سیستم تعریق بدن بسیار سازگاری دارند حتی با استفاده از این مدل پارچه‌ها می‌شود سیستم تعریق بدن را به بهترین صورت ممکن کنترل کرد به همین دلیل است که از چنین پارچه‌هایی در صنعت تولید پارچه بارانی یا لباس‌های ورزشی ضد آب و غیره استفاده می‌شود.

برترین تولید کننده هودی زنانه عمده

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *