f85b04e9872841e599e79997a2ed17be مرکز عرضه لباس راحتی خانگی

لباس راحتی خانگی همان طور که از نامش پیداست لباسی ساده است که حس راحتی را به فرد می دهد. متناسب با سلیقه افراد در سنین مختلف، تنوع این لباس هم بسیار زیاد است. مراکز و فروشگاه های زیادی برای عرضه لباس راحتی خانگی وجود دارد که محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسانند. در این فروشگاه اینترنتی انواع لباس های راحتی زنانه، مردانه و بچه گانه با تنوع و کیفیت بالا عرضه شده است.

مرکز عرضه لباس راحتی خانگی

جنس پارچه لباس راحتی خانگی

جنس پارچه لباس راحتی خانگی بعد از فراغت از کار و رسیدن به منزل، هیچ چیز به اندازه در آوردن لباس های رسمی و به تن کردن لباسی راحت نمیتواند خستگی را از ما دور کند. پوششی ساده و راحت که در آن احساس سبکی و آرامش کنیم. فرقی نمیکند زن باشی یا مرد، پوشیدن تاپ یا یک تیشرت گشاد و لطیف با یک شلوارک سبک می تواند احساس خوشایندی به تو بدهد و تو را از محیط شلوغ شهر جدا کند.

لباس راحتی خانگی از ضروری ترین پوشش های انسان است. مسلما نمی توان از این لباس در محیط بیرون از خانه استفاده کرد. طرح و مدل این لباس متناسب با جنسیت و سن افراد انتخاب می شود. از فاکتور های مهم در انتخاب یک لباس راحتی برای استفاده در خانه، جنس پارچه آن است. خود پارچه از تار و پود های نخی تشکیل شده است. بنابراین جنس نخ عامل اصلی کیفیت پارچه است. نخ های پنبه ای بهترین نوع نخ هستند که منشا گیاهی داشته و ضد حساسیت هستند. نرمی، لطافت و تنوع رنگی بالا از ویژگی های این پارچه است. اما لباس های خانگی با نخ پنبه در عین لطافت و خنکی زود چروک می شوند و پارچه ای با نخ تمام پنبه، برای استفاده در لباس خانگی که به صورت مداوم پوشیده شده و شسته می شوند، چندان مناسب نیست. از این رو در تولید لباس های خانگی از پارچه هایی استفاده می شود که دارای الیاف طبیعی و مصنوعی هستند.

پنبه، تریکو، ملانژ ، تترون ، ریون، ویسکوز و … از جمله متداول ترین پارچه هایی هستند که در تولید البسه راحتی خانگی مردانه، زنانه و بچگانه استفاده می شوند. هر کدام از این پارچه ها دارای مقداری نخ پنبه هستند که باعث لطافت پارچه شده و از طرف دیگر دارای الیاف مصنوعی هستند که سبب دوام بیشتر و شفافیت بیشتر پارچه می شود.

صادرات بهترین لباس راحتی خانگی

صادرات بهترین لباس راحتی خانگی استفاده از پارچه های با کیفیت در کنار طراحان لباس خلاق و با انگیزه می تواند تاثیر بالایی در فروش و صادرات لباس داشته باشد. در کنار این دو مورد، تجهیزات و دستگاه های صنعتی هم نقش زیادی در تولید البسه با کیفیت و رشد صنعت پوشاک دارند. لباس های راحتی خانگی در بین ملل مختلف تقریبا مشابه بوده و با تولیدات با کیفیت و بازاریابی و تبلیغات مناسب می توان راه برای صادرات البسه راحتی هموار کرد. قیمت لباس راحتی خانگی، متاثر جنس پارچه، طرح و مدل لباس و برند آن است. تولیدات کارخانه های معتبر ایرانی که در زمینه پوشاک خانگی فعال هستند از کیفیت بالایی برخوردار است. این البسه با کیفیت به آن سوی مرزها نیز صادر می شوند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *