bbaa186b9de980c5b0ca1d904ccb130f مرکز تولید تیشرت زنانه ابرو بادی عمده

تیشرت زنانه ابر و بادی از جمله لباس های زیبا و خنکی می باشد که به تازگی طرفداران فراوانی پیدا کرده است این لباسها سبک، راحت و معمولا بدون دگمه و زیپ می باشند و از پرفروشترین لباس ها محسوب می شود در مرکز فروشگاهی ما انواع تیشرت زنانه ابرو بادی عمده در طرح و رنگ و اندازه مختلف به مشتریان عزیز ارائه می شود و قیمت تیشرت در فروشگاه ما ارزانتر از بازار می باشد.خرید تیشرت نخی بسیار راحت است تیشرت نخی رنگی مدل زیادی دارد تیشرت نخی طرحدار کارایی زیادی دارد

مرکز تولید تیشرت زنانه ابرو بادی عمده

مزایای استفاده از تیشرت نخی

مزایای استفاده از تیشرت نخی نحوه دوخت انواع تیشرت زنانه به تولید کننده و خلاقیت و هنر و نیز تجهیزات او وابسته است. تیشرت های ساده روش دوخت راحت و سریع تری دارد ولی تیشرت های مجلسی و طرح دار زمان بیشتری برای دوخت آنها لازم است. برای دوخت تیشرت ابتدا باید الگوی لباس را آماده کرد و البته برخی خیاطان ماهر نیز بدون الگو کار می کنند. الگوی آماده شده را روی پارچه مخصوص تیشرت قرار داده و به دقت برش می زنیم.

سپس باید اجزای لباس را با چرخ های مختلف و با نخ و مواد اولیه مرغوب و محکم به هم متصل کرد. اگر تیشرت مدل دار باشد و یقه و آستین های آن الگوی خاص داشته باشد در دوخت لباس باید دقت و ظرافت به خرج داد تا زیبایی و مدل لباس به خوبی نمایان شود.

اگر در دوخت تیشرت ظرافت به کار رود و تمیز کاریها مانند زیکزاک کردن یا ریشه بندی درزهای لباس بیشتر باشد تیشرت شیک و خوش دوخت به نظر می رسد. هر چه مهارت و تجربه و خلاقیت تولید کننده و خیاط بیشتر باشد روش دوخت مناسب تری به کار می برد تا هم کیفیت کار بالا رود و هم زیبایی لباس حفظ شود. روش های مدرن یا سنتی دوخت تیشرت زنانه به آسانی در فضای مجازی قابل دانلود و آموزش است و با صرف کمترین هزینه می توان از آن استفاده کر

سایزبندی مختلف تیشرت زنانه

سایزبندی مختلف تیشرت زنانه تیشرت زنانه از لباس هایی است که در همه جهان تولید می شود و طرفداران زیادی دارد. اگر صادر کنندگان تیشرت زنانه می خواهند در این کار موفق باشند باید تیشرت هایی را انتخاب کنند که از پارچه های مرغوب تهیه شده است و علاوه بر این که خاصیت کشسانی خوبی دارد نرم و خنک هم باشد تا خریداران بیشتری را جذب کند و بازار صادرات رونق بیشتری پیدا کند. معمولا پارچه های اسپان لاکرادار یا پارچه ویسکوز لاکرا یا نخ های پنبه ای و بامبو اگر چه قیمت آن کمی گران است

اما به دلیل کیفیت و جنس بسیار خوب از مناسب ترین پارچه های برای تهیه تیشرت صادراتی است تا لباس با داشتن کیفیت مناسب رضایت خریداران را جلب کند. اما گاهی از پارچه های ریون که تقریبا ضخیم باشد هم برای دوخت تیشرت استفاده می شود. معمولا تیشرت هایی که با پارچه نخی مرغوب و باکیفیت تهیه شده است نیز طرفدارن زیادی دارد. پارچه تیشرت مخصوص صادرات باید علاوه بر اینکه جنس خوب و نرم داشته باشد طرح و رنگ مناسب و به روز نیز داشته باشد تا با رنگ و طرح زیبای و مدرن مشتریان بیشتری را به سمت خود کشاند و بازار صادرات گرم و سودآور شود.

اطلاعاتی درباره تولید تیشرت نخی

اطلاعاتی درباره تولید تیشرت نخی آماده سازی متریال یک تیشرت مانند پارچه نخی دکمه و الگوی برش برای تولید تعداد زیاد تیشرت در مرحله ی اول است درکل تولید هر لباس احتیاج تهیه خرج کار و پارچه، در اولین مرحله ی خود دارد باید متریال اولیه لباس را خریداری کنید تا بتوانید آن ها را تبدیل به یک لباس زیبا کنید. مرحله دوم تو مرحله ی دوم تولید تیشرت به یک متخصص کاربلد نیاز دارید که برش ها را منظم انجام دهد. بعضی اوقات این برش ها توسط دستگاه و لیزر انجام میشود و گاهی هم توسط نیزوهای برشکار در تولیدی ها این نیرو ها توانایی و تجربه بالاییی دارند، و نتیجه کار آن ها تفاوت چندانی با دستگاه های برش ندارد.

در مرحله سوم بعد از مرحله برش وسط کار های تولیدی اجزای برش خورده را به بهترین نحو ساماندهی میکنند تا چرخکار ها دوخت و دوز را شروع کنند این ساماندهی اهمیت زیادی دارد، و مراحل بعدی کاملا به آن وابسته است سرعت و دقت برای نیروهای این بخش تولید تیشرت توانایی مهمی محسوب میشود. مرحله ی چهارمی، در مرحله ی چهارم دوخت و دوز اولیه توسط خیاط ها انجام میشود مثلا لبه ها را میدوزند پس میتوان مرحله چهار را مرحله ی دوخت و دوز اولیه دانست.

اگر کمی دقت کنید متوجه وابسته بودن و سریالی بودن مراحل تولید تیشرت خواهید شد در مرحله ی پنجم تولید این مرحله دوباره مرحله ی وسط کار هاست چون تیشرت های در حال دوخت به یه ساماندهی مجدد نیاز دارند نیروهای ساماندهی کننده در یک تولیدی نیروهای مهمی محسوب میشوند. مرحله ی ششم در این مرحله دوخت های اصلی و نهایی انجام میشود و برای بار آخر توسط وسط کار ها چک میشود و کار دوخت تیشرت تقریبا رو به اتمام است، مراحل یکی پس از دیگری به کمک هم می آمدند تا دوخت و تولید تیشرت کامل شود.

تیشرت زنانه ابرو بادی عمده از کجا تهیه کنیم؟

تیشرت زنانه ابرو بادی عمده از کجا تهیه کنیم؟ برای خرید انواع تیشرت زنانه نخی بهتر است قبل از خرید از قیمت آن آگاه بود. در این زمینه سایت های اینترنتی و از جمله سایت حاضر می تواند گزینه خوبی برای راهنمایی باشد. زیرا معمولا تصاویر انواع تیشرت زنانه را به همراه قیمت هر کدام در سایت درج می کنند و کار خرید و فروش یا صادرات تیشرت رنگی عمده و دیگر انواع تیشرت را برای متقاضیان و صادر کنندگان آسان تر می سازند. به طور کلی قیمت تیشرت نخی صادراتی زنانه با توجه به عوامل مختلف تغییر می کند.

مثلا کیفیت یا برند و جنس این لباس و طرح و مدل های آن می تواند تعیین کننده قیمت تیشرت باشد. همچنین روش و میزان خرید لباس هم می تواند کم یا زیاد کننده نرخ انواع تیشرت زنانه باشد. مثلا اگر انواع زنانه نخی سایز بزرگ و سایز کوچک مستقیما از تولید کنندگان و یا از سایت های مجازی چون سایت حاضر خریداری شود و همچنین به صورت عمده تهیه شود می تواند تا حد زیادی کاهش دهنده نرخ تیشرت صادراتی زنانه باشد. چرا که در این صورت واسطه ها و دلال هایی که موجب افزایش قیمت لباس می شوند حذف شده و قیمت آن ارزان تر می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *