c09f6628cebd7f8220af5318b452a1a0 قیمت روز لباس راحتی اسپرت

لباس راحتی اسپرت یکی از شیک ترین انواع لباس راحتی است که استفاده از آن بیشتر در میان جوانان و نوجوانان رایج است. این لباس از جنس های مختلف ساخته شده است و به همین دلیل قیمت انواع مختلف این محصول متفاوت است. قیمت روز این محصول به عوامل بسیار زیادی وابسته است و خریداران این لباس باید قبل از تصمیم به خرید این محصول از قیمت روز آن مطلع باشند. قیمت این محصول تاثیر بسیار زیادی بر میزان فروش و حتی صادرات این محصول دارد بنابراین توسط عرضه کننده این محصول با کمترین قیمت ممکن ارائه می شود.

قیمت روز لباس راحتی اسپرت

مشخصات انواع لباس راحتی اسپرت

مشخصات انواع لباس راحتی اسپرت لباس راحتی یکی از پوشش های بسیار پر کاربرد برای همه سنین و افراد است که استفاده از آن در فضای خانه و یا دورهمی های دوستانه بسیار رایج است و دارای تنوع بسیار زیادی در انواع مدل های آن است. از شیک ترین این لباس ها، لباس راحتی اسپرت می باشد که در انواع طرح های مختلف و از جنس پارچه های گوناگون ساخته می شود.

این لباس دارای مشخصات ویژه ای است که به برخی از آنها به طور خلاصه به قرار زیر است :

  • جنس نوع مرغوب این لباس ها اغلب نخی است زیرا بسیار راحت و خنک هستند و تنها عیب آنها ماندگاری کم آنها نسبت به لباس های راحتی پلی استری است.
  • لباس راحتی های اسپرت تهیه شده از پارچه پلی استر دارای ماندگاری بالایی هستند اما تنفس پارچه ای کمی دارند و باعث ایجاد تعرق در پوست می شوند.
  • این لباس ها معمولا به صورت جذب هستند هر چند اخیرا نوع گشاد این لباس ها با شلوارهای گشاد نیز در بازار ارائه شده اند.
  • تیشرت این لباس ها به دو صورت یقه گرد و یقه هفت است و به همراه شلوار یا شلوارک استایل بسیار زیبایی را ایجاد می کنند.
  • این لباس ها به دلیل استفاده طولانی نیاز به شستشوی مداوم دارند و به همین دلیل دارای قابلیت شستشوی بالایی هستند.
  • تنوع رنگ در این لباس ها زیاد است و بلوز و شلوار آنها می تواند به صورت هم رنگ یا در دو نوع رنگ مجزا باشد.

خرید عمده لباس راحتی اسپرت

خرید عمده لباس راحتی اسپرت خرید لباس راحتی اسپرت به صورت عمده از بازار لباس راحتی به روش مستقیم از عرضه کننده بسیار آسان است.

خریداران عمده می توانند از طریق همین وب سایت نسبت به سفارش انواع مدل های این محصول اقدام کنند و آن را با کمترین قیمت ممکن برای آدرس مورد نظر خود را سفارش دهند.

امکان سفارش تلفنی این محصول نیز به راحتی فراهم شده است و خریداران از طریق شماره های موجود در این وب سایت می توانند سفارش خود را اعلام کنند.

خرید عمده این لباس دارای مزایای بسیار زیادی به خصوص برای کسانی است که در زمینه فروش انواع لباس دارای فروشگاه های بزرگ هستند و می‌ توانند این محصول را با قیمت ارزان خریداری کرده و سود مناسبی از خرده فروشی آن به دست آورد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *