یکی از شاخه هایی که سالانه با خلاقیت های مختلف و ایده های جدید، محصول وارد بازار می کند، رشته خیاطی است. از جمله می توان به لباس های بافت اشاره نمود که چند سالی است ترند بازار شده اند. برای تامین و خرید انواع بافت زنانه و دخترانه کافی است سری به عمده فروشان لباس در بازار بزنید و با قیمتی مناسب این نمونه کار را خریداری نمایید.

IMG 1094 فروش عمده انواع بافت زنانه و دخترانه

نحوه تشخیص بهترین نوع بافت زنانه

معمولا لباس های بافت مناسب برای نیمه دوم سال هستند و بیشتر برای گرم کردن بدن استفاده می شوند. بنابراین انتخاب نوع پارچه مناسب برای دوخت بافت مهم است که بتواند این ویژگی را فراهم‌ آورد. در بین تمام پارچه های موجود در بازار چند نمونه زیر مناسب برای دوخت بافت زنانه می باشند:

  1. پارچه دورس: این پارچه ترکیبی از پلی استر و نخ پنبه است که نخ پنبه حکم گرمایشی به بدن و پلی استر نقش آهار دادن و ایستایی به لباس را دارد. ترکیب این دو نوع ماده همراه با یک دوخت مناسب می تواند بهترین نوع بافت زنانه برای خرید باشد.
  2. پارچه لاکرا: این نوع پارچه تماما الیاف مصنوعی است و تشکیل شده از پلی استر و اسپاندکس است که تنها زیبایی شان براق بودن و درخشندگی پارچه است. این نوع بافت ها بیشتر جنبه تزئینی داشته و برای پوشیدن در حد چند ساعت محدود مناسب است. علاوه، این هودی ها بسیار ارزان قیمت هستند و وزن سبکی دارند.
  3. پارچه ویسکوز: این جنس پارچه مشابه پارچه دورس است و ترکیبات مشترکی دارند. اما جنس ویسکوز نازک تر تولید می شود. بنابراین بافت های دوخت شده از این پارچه مناسب فصل های معتدل سال مثل بهار و اوایل پاییز می باشند. قیمت این نوع بافت ها در بازه قیمت های متوسط است. یعنی نه چندان گران هستند و نه چندان ارزان.

با توجه به مطالب ذکر شده بهترین نوع بافت زنانه، بافت های دوخت شده با پارچه دورس هستند که هم از درصد بالای الیاف طبیعی تولید شده اند و هم قابلیت گرمایی خوبی دارند که می توانند جایگزین کاپشن و یا لباس های بافت شوند. اگر قصد تان خرید چند نمونه از این نوع لباس می باشد، آن را از مراکز عمده فروش بافت زنانه در بازار با قیمت مناسب خریداری نمایید.

IMG 1091 فروش عمده انواع بافت زنانه و دخترانه

آشنایی با انواع بافت زنانه و دخترانه

همان طور که پیش تر ذکر شد، هودی ها، لباس های طرح جدید در بازار هستند که توانسته اند مخاطبان بسیاری را به خود جذب نمایند. شاید در بدو ابتدای ورود این لباس به بازار، کسی چندان نگاهی به آن نمی انداخت و گذرا از آن رد می شد. ولی با افزایش مدلهای و رنگ های متنوع توانست جایی برای خود در بازار باز کند تا جایی که امروزه هر کس وارد لباس فروشی می شود یک نمونه از آن را انتخاب می کند.

بافت ها به واسطه آزاد بودن شان، یک حس راحتی را منتقل می کنند. علاوه در فصل سرد سال می توانند به خوبی گرما را در خود حفظ نمایند. تنوع مدل در این نمونه لباس باعث شده هر فرد با هر سلیقه یک نمونه از آن را پسند کند و حاضر به خرید آن شود. برای آشنایی هر چه بیشتر شما مشتریان انواع هودی های زنانه به سبک های زیر در بازار موجود هستند که می توانید بسته به علاقه تان یک نمونه انتخاب نمایید:

  • بافت های یکسره: این نوع بافت ها با نام بافت زنانه ضخیم معروف هستند که به صورت جلو بسته طراحی شده اند. پوشیدن این نوع بافت ها همچون یک تیشرت است که از قسمت بالایی وارد سر می شود. ظاهر این گرمکن ها یا به صورت بدون طرح و کاملا ساده دوخت می شود و یا طرح های چاپی بر روی آن خورده می شود.
  • بافت های نیم زیپ: این هودی ها دقیقا مثل مدل قبلی هستند. و تمام خصوصیات آن را دارند. تنها فرق شان داشتن یک نیم زیپ در ناحیه یقه لباس است که پوشش آن را آسان تر کرده است. همچنین داشتن زیپ، به عنوان یک عنصر تزئینی بر روی لباس باعث ایجاد ظاهر جالب در لباس شده است که خیلی ها به واسطه داشتن همین ویژگی، جذب آن می شوند و در نهایت آن را خرید می کنند.
  • بافت های تمام زیپ: بافت های زیپ دار شباهت بسیاری به سویشرت دارند. این نمونه لباس مناسب برای مناطق سردسیری هستند. چرا که می توان در زیر آنها از لباس های گرمکن دیگر هم استفاده نمود و بر حس سرما غلبه کرد.

شاید خیلی ها که علاقه مند به بافت شده اند، ندانند که آن را با چه چیزی ست کنند. بافت ها به‌ واسطه آزاد بودن شان با یک شلوار جین تنگ و یا یک شلوار کتان به راحتی ست می شوند. حتی خیلی ها آن را با یک شلوار گرمکن می پوشند و یک تیپ ورزشی خفن می زنند. علاوه، بافت می تواند جایگزین مانتو برای رفتن به کوچه و بازار شود. خلاصه که با خرید یک بافت می توان استایل های مختلف و زیبایی زد و جذاب به نظر آمد.

IMG 1101 فروش عمده انواع بافت زنانه و دخترانه

چگونگی انتخاب بهترین نوع بافت  زنانه

بهترین نوع بافت را باید از روی جنس آن شناخت. شاید شما هم زمانی که به یک عمده فروشی لباس سر می زنید و انواع بافت های مختلف را می بینید، کمی سر در گم شوید که چه مدلی را انتخاب نمایید. اما اگر به نوع پارچه ها کمی شناخت داشته باشید، می توانید بهترین گزینش را داشته باشید.

قبل از هر چیز باید به منطقه آب و هوایی شهر خود دقت داشته باشید. اگر در مناطق جنوبی و گرم زندگی می کنید، خرید یک بافت نازک می تواند برای شما کفایت کند. بافت های پارچه ویسکوز نازک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. چرا که هم از الیاف طبیعی است و هم گرمای چندان زیادی ندارند.

اما اگر در منطقه سردسیری کشور زندگی می کنید. انتخاب شما بر روی پارچه دورس می تواند بهترین باشد. این پار چه ها ضخیم هستند و گرمای نسبتا خوبی تولید می کنند.

IMG 1106 فروش عمده انواع بافت زنانه و دخترانه

فروش بافت دخترانه عمده

با شروع فصل سرما، اگر از کنار هر مغازه لباس فروشی گذر کنیم، پر از بافت در رنگها و طرح های مختلف است. اگر شما هم از آن دسته افرادِ داوطلب برای این سبک لباس هستید، می توانید انواع بافت زنانه ارزان باکیفیت را از عمده فروشی های مطمئن بازار خریداری نمایید.

اگر هم از جمله کسانی هستید که حوصله ی گشت و گذار در بازار را ندارید می توانید نمونه کارها را در سایت فروش ببینید و آنچه مورد پسندتان است را اینترنتی خرید کنید. اگر قیمت هودی زنانه عمده را با نرخ های خرده فروشی ها مقایسه نمایید، متوجه تفاوت قیمتی آنها خواهید شد و ترجیح تان را بر خرید عمده خواهید گذاشت.

پس از نمونه کارها دیدن کنید و با قیمت مناسب و با صرفه خرید کنید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *