007471546a76c728c0272092a11ae4a1 عرضه تیشرت زنانه نخی عمده

عرضه تیشرت زنانه عمده با رنگ بندی متنوع و سایزهای مختلف از طریق سایت حاضر امکان پذیر گردیده است، این کالا که از بهترین و باکیفیت ترین جنس پارچه نخی دوخته شده با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برای خریداران ارائه شده است.

عرضه تیشرت زنانه سایز بزرگ و سایز کوچک با مدل‌های مختلف و رنگ بندی متنوع به صورت عمده با قیمتی استثنایی در سایت حاضر صورت می گیرد، خرید عمده این کالا به نفع خریداران است و دارای قیمت مناسب تری نسبت به بازار می باشد.

عرضه تیشرت زنانه نخی عمده

ویژگی های تیشرت زنانه نخی

ویژگی های تیشرت زنانه نخی تیشرت زنانه نخی دارای ویژگی هایی بوده که آن را از دیگر تیشرت های زنانه متمایز کرده است که برای اطلاع خریداران محترم به اختصار برخی از این ویژگی ها را توضیح خواهیم داد:

  • یکی از مهمترین خصوصیات تیشرت خوب داشتن پارچه ی جنس خوب و سبک و راحت است، پارچه نخی بهترین نوع پارچه برای دوخت تیشرت است ، این پارچه ها نسبتاً نازک و خُنک هستند و از محبوب ترین انواع پارچه در تولید تیشرت های آستین کوتاه و تابستانی به حساب می‌آیند.
  • تیشرت های نخی برای پوست های حساس بهترین انتخاب هستند زیرا باعث ایجاد حساسیت نمی شوند و هوا به راحتی بین الیاف این تیشرت ها جریان پیدا می کنند، همچنین در صورتی که عرق کنید یا لباستان خیس شود به سرعت خشک میشود.
  • تیشرت های زنانه نخی بسیار مقاوم و بادوام هستند و به راحتی پاره نمی شوند، در مقابل شستشو نیز کیفیت خود را حفظ کرده و دوام خوبی دارند، رنگ این تیشرت ها ثابت است و با شستشوی مداوم رنگ و روی خود را از دست نمی دهند.
  • تیشرت های زنانه نخی دوخت تمیز و شیکی دارند و در سایزهای مختلفی عرضه شده اند و برای همه ی استایل های بدنی مناسب هستند و با پوشیدن این لباس ها خوش تیپ و شیک خواهید بود.
  • قیمت مناسب این کالا آن را به یکی از پرطرفدارترین لباس های راحتی اسپرت زنانه تبدیل کرده است که خریداران بسیاری دارد، این محصول میتواند یک لباس راحتی منزل یا یک استایل اسپرت مناسب برای میهمانی عصرانه شما باشد.

قیمت عمده تیشرت زنانه سایز بزرگ

قیمت عمده تیشرت زنانه سایز بزرگ قیمت عمده تیشرت زنانه سایز بزرگ بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و بهترین پیشنهاد برای کسانی است که به خاطر سایز خود حق انتخاب کمتری دارند، زیرا بسیاری از افرادی که از اضافه وزن رنج می‌برند همیشه برای پیدا کردن لباس مناسب و مطابق با سلیقه شخصی خود دچار مشکل هستند.

قیمت عمده این کالا به خاطر حذف واسطه ها فوق العاده استثنایی است زیرا ما هزینه ی اضافه ای که واسطه‌ها بابت فروش این کالا از مشتریان دریافت می‌کنند را حذف کرده ایم و به صورت مستقیم این محصول را به دست خریداران می رسانیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *