ef4c29bfce85e35ae518fc1346736be4 عرضه انواع هودی زنانه ابروبادی

هودی زنانه ابروبادی با جنس بسیار خوب و طرح و مدل شیک با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد، عرضه انواع هودی زنانه با کیفیت بسیار مرغوب با قیمت کلی یک فرصت بسیار خوب برای شما مشتریان گرامی است، ما بالاترین کیفیت را به شما با مناسب ترین قیمت عرضه می داریم، هودی زنانه در مدل های مختلف و درجات کیفی فوق العاده با نازل ترین قیمت در قالب عمده عرضه می گردد.

عرضه انواع هودی زنانه ابروبادی

مشخصات بهترین هودی زنانه

مشخصات بهترین هودی زنانه هودی زنانه با بهترین کیفیت و مرغوبیت جنس در سایز و اندازه های مختلف و رنگ بندی متعدد با قیمت کلی روانه بازار می شود و در دسترس مشتریان قرار می گیرد، برای فصول مختلف قابلیت استفاده دارد،در نوع کلاه دار و یا فاقد کلاه به مرحله تولید می رسد، اندازه آن به گونه ای است که نه خیلی گشاد و نه خیلی چسبان است و کاربر با آن کاملا راحت است.

و اما دیگر مشخصات و ویژگی های هودی:

  1. به لحاظ شکل ظاهری دارای دو عدد جیب در دو طرف لباس می باشند و یا در نوع جلو باز هستند و یا اصولا در طرح جلو بسته به مرحله تولید رسیده اند.
  2. نرمی و لطافت بسیار خوبی دارند و رنگ های بسیار زیبا و پر نشاطی برای دوخت این نوع البسه در نظر گرفته شده است.
  3. کیفیت دوخت بسیار تمیز و یکنواختی دارند.
  4. طرح های مختلفی شامل آن می شود که می توان به طرح هری پاتر، باینت، ای وی زد، بی تی اس، بیلی آیلیش و مواردی از این قبیل اشاره کرد.
  5. جنس هایی که برای آن به کار می رود اعم از دورس، نخی، تریکو و ویسکوز می باشد.
  6. تن پوش بسیار شیک و جذابی دارد و استایل بسیار زیبایی برای مصرف کننده ایجاد می نماید.
  7. بلندی ارتفاع و یا بهتر است بگویم قد آن اغلب تا زیر باسن امتداد دارد.

بررسی قیمت هودی زنانه ابروبادی

بررسی قیمت هودی زنانه ابروبادی برای بررسی قیمت هودی زنانه موارد متعددی را می توان مطرح نمود، هزینه های تولیدی، نوع برندی که ارائه دهنده این پوشاک می باشد، کیفیت دوخت، جنس پارچه و سایز البته شرایط بازار نیز مطرح می باشد، این نوع البسه مناسبت خوبی برای فصل پاییز و زمستان دارد، قیمت هودی ابروبادی بستگی به روش عرضه نیز دارد و در قالب عمده موجبات کاهش شدید نرخ را به همراه دارد.

مطالبات خوبی در زمینه این نوع پوشاک به ثبت رسیده است و آمار فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است، انواع هودی ابروبادی با رنگبندی بسیار خوب و متنوع و مرغوبیت جنس با قیمتی که فراتر از انتظار شما است در معرض فروش قرار داده شده است، ما بهترین کیفیت را در ازای بالاترین کیفیت به شما عرضه می داریم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *