5707c792c7ea8208ab6e65e2e89e48ef صادرات انواع لباس راحتی طرحدار

این روزها صادرات انواع لباس راحتی طرحدار زنانه با ضمانت کیفیت توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق و افغانستان و … انجام می‌شود که به دلیل کیفیت بالا و تنوع زیاد در رنگ و طرح در آنجا نیز بسیار پرفروش است.صادرات انواع لباس علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادرکننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می‌شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد موثر است.

صادرات انواع لباس راحتی طرحدار

دو مشخصه بهترین لباس راحتی طرحدار

دو مشخصه بهترین لباس راحتی طرحدار از مشخصات بهترین لباس راحتی طرحدار می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این لباس به صورت بلوز و شلوار راحتی، تاپ و شلوارک، بلورهای آستین بلند و کوتاه و ‌.. طراحی و تولید می شود.
  • از پارچه های باکیفیت مانند نخی و یا پنبه ای در دوخت ابن لباس ها استفاده می شود که بسیار سبک و نرم بوده و فاقد آلرژی و حساسیت می باشند.
  • دارای دوخت محکم و بادوامی می باشند و تنوع زیادی در رنگ و طرح دارند.
  • دارای ثبات رنگ بوده و در اثر شستن تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود.
  • با توجه به نوع فصل از پارچه مناسب برای دوخت این لباس ها استفاده می شود. به طور مثال بلوز و شلوار های راحتی زمستانی با استفاده از پارچه های ضخیم نظیر دورس تولید می شوند و برای دوخت لباس های راحتی بهاره و تابستانی از پارچه های نخی، ویسکوز، لاکرا و فلامنت و .. استفاده می شود.

قیمت روز لباس راحتی طرحدار

قیمت روز لباس راحتی طرحدار قیمت روز لباس راحتی طرحدار با توجه به نوسانات اقتصادی موجود بازار ثابت نمی باشد و مدام در حال تغییر است و همچنین مواردی نظیر کیفیت و جنس لباس، اندازه و سایز، طرح و رنگ، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش و…. بر قیمت آن تاثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت لباس راحتی در خریدهای عمده و بدون واسطه به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این خریدار ترجیح می دهند.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای استعلام قیمت روز انواع لباس مراجعه به همین سایت می باشد، زیرا هر روز بروز رسانی می‌شود و ضمن مطلع شدن از قیمت می توانید محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهید تا در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال گردد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است. این روزها بازار لباس راحتی بسیار پررونق می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است و بسیاری از مشتریان این لباس را به صورت کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *