49686a69f883a818ed22212c219858b6 خرید کلی تیشرت زنانه مجلسی

استایل بسیار شیک و رسمی و فوق العاده زیبا …..تیشرت زنانه مجلسی در رنگ و جنس و مدل متفاوت با طراحی بسیار شیک قیمت عمده و مستقیم از طریق سایت به فروش می رسد. تنوع تیشرت زنانه در نوع مجلسی بسیار زیاد است. برای خرید کلی این البسه من به شما مشتریان و خریداران محترم پیشنهاد می کنم با ما در ارتباط باشید. ما بهترین و مرغوب ترین اجناس را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

خرید کلی تیشرت زنانه مجلسی

مشخصات کلی یک تیشرت زنانه مجلسی

مشخصات کلی یک تیشرت زنانه مجلسی از مشخصاتی که می توان برای یک تیشرت مجلسی زنانه در نظر گرفت در ابتدا جنس پارچه است. اصولا با جنسی از ابریشم تولید می شوند و کاملا فیت بدن هستند و به نوعی می توان گفت یک استایل رسمی برای فرد ایجاد می کند و اندام را به خوبی و زیبایی نشان می دهند.

قاعدتا جنس پنبه ای یا کتانی نیز برای این البسه مناسبت خوبی دارد و به لحاظ شستشو و مقاومت تار و پود پارچه استحکام خوبی دارد و از ماندگاری طولانی برخوردار است. ضمن اینکه دچار آب رفتگی نمی شود و کیفیت خود را حفظ می کند.

در هنگام خرید باید متناسب با فیزیک اندام این تیشرت را خریداری نمود. اغلب دارای یقه گرد و آستین کوتاه هستند. اصولا بلندی قد تا روی کمر می باشد. اگر دارای طراحی چاپی باشد معمولا چاپ آن در حین شستشو از بین نمی رود و کیفیت خود را حفظ می کند. البته تیشرت با جنس اسپان باند، پلی استر، ویسکوز و…. نیز در بازار موجود است.

فروشندگان تیشرت زنانه مجلسی

فروشندگان تیشرت زنانه مجلسی خرید کلی تیشرت با قیمت مرغوب و کیفیت عالی در طرح و رنگ های متنوع از طریق سایت امکان پذیر است. تنوع بالای تیشرت زنانه و برخورداری از کیفیت مرغوب به لحاظ جنس و طرح و همچنین قیمت، مشتریان و خریداران را ترغیب به خرید کلی با حذف واسطه ها می نماید. این البسه با قیمت کلی و جزئی در مدل ها و جنس های گوناگون در بازار موجود است.

فروشندگان تیشرت اصولا این نوع از البسه را با کیفیتی عالی و برندهای معتبر و بسته بندی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. تیشرت مجلسی از کیفیت دوخت بسیار خوبی برخوردار می باشد و معمولا در سایزهای گوناگونی به بازار عرضه می شود.

این پوشاک را می توان با انواع شلوار و دامن ست کرد و از پوشیدن آن لذت برد. وب به عنوان نماینده فعال و معتبر فروشگاه اینترنتی آمادگی ارائه انواع تیشرت مجلسی را با قیمت مقرون به صرفه و در قالب عمده به مشتریان گرامی را دارد. کافی است فقط یک بار تجربه خرید اینترنتی را برای خود رقم بزنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *