ecbf4f4743877006e3d355bff7faffd7 خاص ترین استایل چرم برای زمستان 2023

لباس چرمی‌ استایل شیکی را به افراد می‌بخشد که آن را می‌توانند به روش‌های مختلف پوشید و یک تکه لباس چرمی‌جذابیت افراد را چند برابر خواهد کرد.

لباس‌های چرمی‌با گذشت زمان رنگ‌های خود را از دست نمی‌دهند و حتی می‌توانید برای چندین سال از آنها استفاده کنید. در مد زمستانی 2022، شلوارهای چرمی ‌براق در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، خاکستری تا قرمز مورد توجه قرار گرفته بودند. اما در زمستان 2023 رنگ‌هایی مانند صورتی، نارنجی و سبز با درجه‌های مختلف به چشم می‌خورند.

پوشیدن لباس بیرونی تاثیر مهمی ‌در بیان شخصیت شما دارد، استایل زمستانی چرمی ‌افراد را لوکس و مرتب جلوه می‌دهد. لباس زمستانی که انتخاب می‌کنید باید از نوع مناسبی باشد چرا که حداقل برای 4 ماه باید آن را بپوشید. برای زمستان 2023، لباس‌هایی عرضه شده‌اند که باعث می‌شوند شما به یاد ماندنی‌تر جلوه کنید. چرم‌های رنگارنگی که برای استایل امسال عرضه شده‌اند باعث می‌شوند که لباس‌های بیرونی شما را منحصر بفرد جلوه دهند.

در این بلاگ از آذین پوش با خاص ترین استایل چرم برای زمستان 2023 آشنا میشوید.

1- پالتوهایی با تکه‌های چرمی

کاپشن و پالتوهای سایز بزرگ یکی دیگر از ترندهای رایج استایل‌های لباس بیرونی هستند که برای زمستان 2023 مورد توجه قرار گرفته‌اند. در حال که کت‌های چرمی‌کلاسیک امتیاز شیک بودن را به همراه می‌آورند، یک کاپشن یا ژاکت با چرم‌های تکه کاری شده نیز ظاهری شیک را برای ماه‌های سرد سال به ارمغان می‌آورد.

پالتوهایی با تکه‌های چرمی

2- پوتین و دستکش چرمی

یکی از جنبه‌های زیبایی شناسی استایل چرم از سر تا پا است که در بسیاری از نقاط جهان مشاهده می‌شود. اگر علاقه‌مند به چنین استایل‌هایی هستید می‌توانید همه این موارد را در یک فروشگاه چرم فروشی بیابید. شما برای پیراهن می‌توانید لباسی را انتخاب کنید که الهام گرفته از چرم باشد تا به ظاهر خود جلوه کاملاً چرم را بدهید.

پوتین و دستکش چرمی

3- رنگ‌های ملایم

چرم در لباس‌های زنانه با رنگ‌های ملایم‌تر و جزئیاتی که با یکدیگر تطابق دارند دیده می‌شود. یک کاپشن چرمی‌ مناسب به رنگ‌های سفید یا بژ راهی خوب برای رفتن به سمت ترندهای زمستانی 2023 است که ظاهری معتدل و میانه رو و البته همه کاره را به شما می‌بخشد.

4- استایل دوچرخه سواری

استایل دوچرخه سواری برای زمستان 2023 مورد توجه قرار گرفته است و برخی آن را bikercore می‌دانند. برای رسیدن به چنین ظاهری یک ژاکت دوچرخه سواری سنتی را انتخاب کنید، سعی کنید رنگ مشکی از سر تا پا را انتخاب کنید. استفاده از جواهرات و چکمه‌های بزرگ می‌تواند ظاهر شما را تکمیل کند.

5- چکمه‌های چرم ساق بلند

چکمه‌های ساق بلند یکی از استایل‌هایی است که در هنگام انجام ورزش‌های زمستانی می‌توانند مورد توجه قرار بگیرد. اگر علاقه دارید تا چیزهای مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید، چرم معمولی را با جیر تعویض کنید. در هر صورت اگر برای شما مد روز بودن اهمیت دارد، فقط یک ژاکت سایز بزرگ را به آن برای جلوگیری از سرما اضافه کنید.

چکمه‌های چرم ساق بلند

6- چرم مشکی براق و کت بلیزر

بلیزرها در پاییز و زمستان کاربرد دارند. اما انتخاب چرم برای به روز کردن ظاهر خود با فصل‌های قبلی گزینه مناسبی است. به استایل خود یک چکمه چرمی‌ تا بالای زانو و یک کمربند چرمی ‌را به آن اضافه کنید.

چرم مشکی براق و کت بلیزر

7- لوازم جانبی چرمی‌

اگر ظاهر تمام چرم مورد علاقه شما نیست، می‌توانید جزئیات چرمی ‌را به همراه خود داشته باشید. دستکش و پمپ‌های چرمی ‌و ‌به شما ظاهری جاودانه می‌بخشند.

لوازم جانبی چرمی‌

8- کت چرمی ‌با دامن کوتاه

کت چرمی ‌به همراه دامن کوتاه استایل زمستانی زنانه‌ای است که اگر با کت دوچرخه سواری پوشیده شود بسیار جذاب است. وقتی زمستان است بسیاری از افراد برای ایجاد ظاهری عالی از چکمه‌های ساق کوتاه با جوراب شلواری و یقه اسکی استفاده می‌کنند.

کت چرمی ‌با دامن کوتاه

9- کت و شلوار چرمی

کت و شلوار چرمی

در زمستان 2022 طرح‌های چرمی‌ پانک، نظامی، تیره بیشتر دیده می‌شدند. با این حال، در زمستان 2023 بیشتر بر روی پیچیدگی تمرکز دارد. اگر تا به حال یک ست چرم کامل با کت و شلوار  و جلیقه را امتحان نکرده‌اید، زمستان امسال فرصت مناسبی است که مطابق با مد زمستانی 2023 حرکت کنید و جلوه تازه‌ای به خود ببخشید. در این استایل از رنگ مشکی کامل خودداری کنید و به رنگ‌های آبی، سبز چمنی و بنفش آمیتیستی بیشتر آزادی بدهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *