e2d53e55d5fdbc9514d2625bb1376167 تامین انواع هودی زنانه زیپدار عمده

شاید وقتی کلمه “پیشرفت” به گوش مان می خورد، تنها آن را در زمینه علم پزشکی و طبی بدانیم. اما این گونه نیست، بشر امروز توانسته در تمامی زمینه ها پیشرفت و نوآوری داشته باشد. یکی از شاخه هایی که سالانه با خلاقیت های مختلف و ایده های جدید، محصول وارد بازار می کند، رشته خیاطی است. از جمله می توان به لباس های هودی اشاره نمود که چند سالی است ترند بازار شده اند.

برای تامین و خرید انواع هودی زنانه زیپدار عمده کافی است سری به عمده فروشان لباس در بازار بزنید و با قیمتی مناسب این نمونه کار را خریداری نمایید.

تامین انواع هودی زنانه زیپدار عمده

نحوه تشخیص بهترین نوع هودی زنانه

نحوه تشخیص بهترین نوع هودی زنانه معمولا لباس های هودی مناسب برای نیمه دوم سال هستند و بیشتر برای گرم کردن بدن استفاده می شوند. بنابراین انتخاب نوع پارچه مناسب برای دوخت هودی مهم است که بتواند این ویژگی را فراهم‌ آورد. در بین تمام پارچه های موجود در بازار چند نمونه زیر مناسب برای دوخت هودی زنانه می باشند:

  1. پارچه دورس: این پارچه ترکیبی از پلی استر و نخ پنبه است که نخ پنبه حکم گرمایشی به بدن و پلی استر نقش آهار دادن و ایستایی به لباس را دارد. ترکیب این دو نوع ماده همراه با یک دوخت مناسب می تواند بهترین نوع هودی زنانه برای خرید باشد.
  2. پارچه لاکرا: این نوع پارچه تماما الیاف مصنوعی است و تشکیل شده از پلی استر و اسپاندکس است که تنها زیبایی شان براق بودن و درخشندگی پارچه است. این نوع هودی ها بیشتر جنبه تزئینی داشته و برای پوشیدن در حد چند ساعت محدود مناسب است. علاوه، این هودی ها بسیار ارزان قیمت هستند و وزن سبکی دارند.
  3. پارچه ویسکوز: این جنس پارچه مشابه پارچه دورس است و ترکیبات مشترکی دارند. اما جنس ویسکوز نازک تر تولید می شود. بنابراین هودی های دوخت شده از این پارچه مناسب فصل های معتدل سال مثل بهار و اوایل پاییز می باشند. قیمت این نوع هودی ها در بازه قیمت های متوسط است. یعنی نه چندان گران هستند و نه چندان ارزان.

با توجه به مطالب ذکر شده بهترین نوع هودی زنانه، هودی های دوخت شده با پارچه دورس هستند که هم از درصد بالای الیاف طبیعی تولید شده اند و هم قابلیت گرمایی خوبی دارند که می توانند جایگزین کاپشن و یا لباس های بافت شوند. اگر قصد تان خرید چند نمونه از این نوع لباس می باشد، آن را از مراکز عمده فروش هودی زنانه در بازار با قیمت مناسب خریداری نمایید.

آشنایی با انواع هودی زنانه اعلا

آشنایی با انواع هودی زنانه اعلا همان طور که پیش تر ذکر شد، هودی ها، لباس های طرح جدید در بازار هستند که توانسته اند مخاطبان بسیاری را به خود جذب نمایند. شاید در بدو ابتدای ورود این لباس به بازار، کسی چندان نگاهی به آن نمی انداخت و گذرا از آن رد می شد. ولی با افزایش مدلهای و رنگ های متنوع توانست جایی برای خود در بازار باز کند تا جایی که امروزه هر کس وارد لباس فروشی می شود یک نمونه از آن را انتخاب می کند.

هودی ها به واسطه آزاد بودن شان، یک حس راحتی را منتقل می کنند. علاوه در فصل سرد سال می توانند به خوبی گرما را در خود حفظ نمایند. تنوع مدل در این نمونه لباس باعث شده هر فرد با هر سلیقه یک نمونه از آن را پسند کند و حاضر به خرید آن شود. برای آشنایی هر چه بیشتر شما مشتریان انواع هودی های زنانه به سبک های زیر در بازار موجود هستند که می توانید بسته به علاقه تان یک نمونه انتخاب نمایید:

  • هودی های یکسره: این نوع هودی ها با نام هودی زنانه ضخیم معروف هستند که به صورت جلو بسته طراحی شده اند. سبک کار این نوع لباس به صورت یک جیب یکسره در پایین و یک کلاه نسبتا بزرگ در قسمت بالایی است. پوشیدن این نوع هودی ها همچون یک تیشرت است که از قسمت بالایی وارد سر می شود. ظاهر این گرمکن ها یا به صورت بدون طرح و کاملا ساده دوخت می شود و یا طرح های چاپی بر روی آن خورده می شود.
  • هودی های نیم زیپ: این هودی ها دقیقا مثل مدل قبلی هستند. و تمام خصوصیات آن را دارند. تنها فرق شان داشتن یک نیم زیپ در ناحیه یقه لباس است که پوشش آن را آسان تر کرده است. همچنین داشتن زیپ، به عنوان یک عنصر تزئینی بر روی لباس باعث ایجاد ظاهر جالب در لباس شده است که خیلی ها به واسطه داشتن همین ویژگی، جذب آن می شوند و در نهایت آن را خرید می کنند.
  • هودی های تمام زیپ: هودی های زیپ دار شباهت بسیاری به سویشرت دارند. ولی خصوصیات داشتن جیب بزرگ در قسمت پایین و کلاه بزرگ در قسمت یقه می تواند آن را از سویشرت متمایز کند. این نمونه لباس مناسب برای مناطق سردسیری هستند. چرا که می توان در زیر آنها از لباس های گرمکن دیگر هم استفاده نمود و بر حس سرما غلبه کرد.

شاید خیلی ها که علاقه مند به هودی شده اند، ندانند که آن را با چه چیزی ست کنند. هودی ها به‌ واسطه آزاد بودن شان با یک شلوار جین تنگ و یا یک شلوار کتان به راحتی ست می شوند. حتی خیلی ها آن را با یک شلوار گرمکن می پوشند و یک تیپ ورزشی خفن می زنند. علاوه، هودی می تواند جایگزین مانتو برای رفتن به کوچه و بازار شود. خلاصه که با خرید یک هودی می توان استایل های مختلف و زیبایی زد و جذاب به نظر آمد.

چگونگی انتخاب بهترین نوع هودی زنانه

چگونگی انتخاب بهترین نوع هودی زنانه بهترین نوع هودی را باید از روی جنس آن شناخت. شاید شما هم زمانی که به یک عمده فروشی لباس سر می زنید و انواع هودی های مختلف را می بینید، کمی سر در گم شوید که چه مدلی را انتخاب نمایید. اما اگر به نوع پارچه ها کمی شناخت داشته باشید، می توانید بهترین گزینش را داشته باشید.

قبل از هر چیز باید به منطقه آب و هوایی شهر خود دقت داشته باشید. اگر در مناطق جنوبی و گرم زندگی می کنید، خرید یک هودی نازک می تواند برای شما کفایت کند. هودی های پارچه ویسکوز نازک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. چرا که هم از الیاف طبیعی است و هم گرمای چندان زیادی ندارند.

اما اگر در منطقه سردسیری کشور زندگی می کنید. انتخاب شما بر روی پارچه دورس می تواند بهترین باشد. این پار چه ها ضخیم هستند و گرمای نسبتا خوبی تولید می کنند.

بازار فروش هودی زنانه زیپدار عمده

بازار فروش هودی زنانه زیپدار عمده با شروع فصل سرما، اگر از کنار هر مغازه لباس فروشی گذر کنیم، پر از هودی در رنگها و طرح های مختلف است. اگر شما هم از آن دسته افرادِ داوطلب برای این سبک لباس هستید، می توانید انواع هودی زنانه ارزان باکیفیت را از عمده فروشی های مطمئن بازار خریداری نمایید.

اگر هم از جمله کسانی هستید که حوصله ی گشت و گذار در بازار را ندارید می توانید نمونه کارها را در سایت فروش ببینید و آنچه مورد پسندتان است را اینترنتی خرید کنید. اگر قیمت هودی زنانه عمده را با نرخ های خرده فروشی ها مقایسه نمایید، متوجه تفاوت قیمتی آنها خواهید شد و ترجیح تان را بر خرید عمده خواهید گذاشت.

پس از نمونه کارها دیدن کنید و با قیمت مناسب و با صرفه خرید کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *