با شروع فصل بهار و تابستان کم کم لباسهای گرم و پشمی جمع می شوند و لباسهای خنک و راحت مثل بافت زنانه شیک و جدید وارد بازار می شوند.از میان لباسهای خنک بافت ها جز محبوب ترین و پر کاربردترین لباسها شناخته می شود. بافت می تواند به عنوان لباس مجلسی ،راحتی،اسپرت،روزانه با توجه به ویژگی های ان استفاده شود.مصرف کنندگان سلایق مختلف دارند و انواع مدل های مختلف بافت را در مکان ها و زمان های مناسب ان استفاده می کنند.جنس بافت می تواند نخ پنبه،ویسکوز،ریون و … انتخاب شود.از بین بافت های موجود در بازار می توان با توجه به جنس پارچه،طرح،نوع مدل و دوخت میتوان لباس مورد نظر را خریداری کرد.معمولا بافت های زنانه یک پوشش اصلی و همیشگی به حساب می ایند و خانم ها به دنبال خرید یک بافت شیک و جدید هستند که بتوانند در موقعیت های مختلف از ان استفاده کنند.

IMG 1093 خرید عمده بافت زنانه شیک و جدید

بافت زنانه شیک

استفاده از بافت موجب جذابیت و زیبایی بیشتر می شود و هرچه جذابیت و زیبایی فرد بیشتر باشد اعتماد به نفس بیشتری دارند و از حضور در جامعه شادتر است.شما هم می توانید با مراجعه به مراکز خرید و یا فروشگاههای فضای مجازی بافت دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.اگر میخواهید بافتی با کیفیت و دوام بالا و زیبا خریداری کنید باید قبل از خرید نکاتی در مورد بافت بدانید که در ادامه به توضیح ان می پردازیم.

چرا به جای شومیز و تونیک و تاب و نیم تنه برای فعالیت های روزانه بهتر است بافت بخرید؟معمولا خانم در بین انتخاب این لباس ها مردد هستند زیرا کارایی همه از لحاظ ازادی یکسان است.اما بافت تنوع و راحتی بیشتری دارد و همیشه یک انتخاب خوب به حساب می اید. بافت انتخاب خوبی برای جمع های دوستانه و خانوادگی و غیر رسمی است.قیمت بافت به نسبت بقیه لباسها هم کمتر است.

یکی از اصلی ترین جنبه های زیبایی زنان نوع پوشش با توجه به محیط که هستند می باشند.شومیز به نسبت بافت طرح و مدل رسمی تری دارد و جنس پارچه ان کشی نیست و نیاز به اتوکشی دارد هزینه ان نسبت به بافت بالا تر است.یک بافت زنانه شیک می تواند انتخاب مناسبی باشد.

قد تونیک از بافت بلندتر است و ممکن است برای بعضی افراد دست و پاگیر گیر باشد و گرمای بیشتری نیز دارد.پس در بیشتر مواقع بافت گزینه مناسبتری است.

تاب و نیم تنه بیشتر مناسب باشگاه فعالیت های ورزشی می باشد و یقه های باز و استین های کوتاهتری دارد و بیشتر موجب تعریق می شود که ممکن است در همه مکانها قابل استفاده نباشد.استفاده از بافت گزینه به نسبت مناسبتری به حساب می اید.

بافت نخی دخترانه با رنگ های متنوع و مدل های زیبا و طرح های دلنشین می تواند تمامی نیازهای یک لباس راحتی مناسب را برایمان مرتفع کند.قطعا پس از استفاده این بافت ها و احساس خوب و راحتی که منتقل می دهند در دفعات بعدی هم مجدد اقدام به خرید و استفاده از بافت نخی می کنید.

IMG 1099 خرید عمده بافت زنانه شیک و جدید

بافت زنانه جدید

اگر به دنبال یک لباس راحت و خنک بافت زنانه جدید انتخاب خوبی خواهد بود.یک مدل بافت جذاب و خوش طرح و رنگ می تواند تاثیر خوبی در روحیه فرد بگذارد.معمولا برای لباسهایی که در بیرون از منزل پوشیده می شوند طرح های گل ،کارتونی و فانتزی کمتر انتخاب می شوند اما این طرح ها تاثیر مثبتی در شادابی فرد دارند.رنگ های روشن و شاد خنک تر از رنگ های تیره هستند و انتخاب خوبی برای روزهایی افتابی و گرم تابستان هستند.

معمولا افراد پس از پشت سر گذاشتن یک روز شلوغ و کاری احتیاج دارند که با یک خواب دلچسب روز خود را به پایان برسانند.یکی از مواردی که روی خواب خوب تاثیر دارد پوشیدن یک لباس مناسب خواب است. بافت های خنک و با طرح ها و رنگ های ملایم و ارامش دهنده گزینه مناسبی هستند.با پوشیدن یک بافت زیبا می توانید خوابی خوب و شبی ارام داشته باشید تا صبح هنگام بتوانید پر انرژی و شاداب از خواب برخیزید و به کارهای روزمره خود بپردازید.

یک بافت مناسب احساس راحتی و سبک خوبی به فرد منتقل میکند.طرح هایی که برای بافت های دخترانه انتخاب می شوند معمولا به روز تر و شیک تر هستند و طرفداران بسیاری دارند. شما با یک بار خرید و رضایت و خوشنودی که از لباس خود خواهید داشت مشتری همیشگی ما خواهید شد و با کمک این تجربه خوب دفعات خرید بعدی انتخاب های بهتری خواهید داشت.

با یک گشت مختصر در فروشگاهها و مراکز خرید و انلاین شاپ ها میتوانید به گستردگی طرح و مدل و رنگ بافت ها پی ببرید اما در خرید خود دقت کنید تا بافت مناسب با کارایی خوب تهیه کنید.

یکی از مواردی که در خرید بافت باید به ان دقت کنید جنس بافت است معمولا بافت های زنانه و دخترانه از جنس نخ ،ویسکوز،اسپاس،پنبه و پلی استر تولید می شوند.از میان پارچه های با جنس های مختلف نخ و پنبه از استحکام و مقاومت بیشتری در هنگام شستشو برخوردارهستند.

قد استین بافت های مختلف متفاوت است.قد استین می تواند بلند ،کوتاه ،سه ربع و حلقه ای باشد .با توجه نوع استفاده ای که میخواهید داشته باشید قد استین خود را انتخاب کنید.

برای خرید بافت سایز مناسب اندام خود انتخاب کنید . معمولا سایز بافت باید طوری باشد که چسبان نباشد و با پوشیدن ان احساس راحتی داشته باشیم.قد بافت هم سلیقه ای است اما نباید خیلی کوتاه و بلند باشد تا موجب ناراحتی فرد استفاده کننده شود.توجه به بلندی تنه و فرم بدن هم میتواند در ابنتخاب درست قد تاثیر بگذارد.

IMG 1104 خرید عمده بافت زنانه شیک و جدید

بافت میتواند طرحی ساده داشته باشد و یا طرح های چاپی ،نگین دار ،فانتزی و کارتونی داشته باشد.اما اگر به دنبال بافتیهستید که رسمی به نظر بیاید بهتر از از طرح های ساده استفاده کنید.

نحوه دوخت بافت هم باید خوب و مرغوب باشد تا در هنگام استفاده مانع از جذب بوی عرق و نامطبوع شود.

حلقه استین و یقه باید متناسب باشد و خیلی تنگ نباشد که موجب ناراحتی شود و خیلی گشاد نباشد که شلخته و نامرتب به نظر برسد.

نوع یقه هم باید درست انتخاب شود یقه میتواند هفت،گرد،دکمه ای،زیپی،باز و بسته باشد میتوانید با پرو بافت نوع یقه را انتخاب کنید و میزان باز بودن مدل ان را ببینید.

بافت ها می توانند انتخاب خوبی برای کادو دادن و تبلیغات باشند.خرید بافت هزینه زیادی ندارد و مقرون به صرفه است. به دلیل تنوع بالا میتواند برای انواع سلیقه ها تهیه شود.می توان روی ان چاپ برند را انجام داد و یا گلدوزی کرد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *